Inget specielt

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Men nu har Swedie fixat så mitt nick är rättstavat :rolleyes:

Hoppas GR2 blir i Tierp, jag satsar på det iaf.

Ha det å :öl

Trollis, när vi får dit din nya kromade sissybar kanske Urninja vill vara med i budgivningen.. :D

Självklart

Kankse till våren, men vem vet.
Just nu är det min älskling, fast som vilken normal person som helst så drömer jag om nåe annat :rolleyes:

Eru sugen på en TLS ?

Angående GR dagen så sätter jag mina pengar på att vi ska vara på Lunda.
No1 skriver i någon tråd att vi måste visa hänsyn eftersom vi ska dela plats med ett annat gäng, då troligtvis Lazzat som arrenderat Lunda!

M:et skrev:
No1 skriver i någon tråd att vi måste visa hänsyn eftersom vi ska dela plats med ett annat gäng, då troligtvis Lazzat som arrenderat Lunda!
Två dragraceevenemang med start samtidigt i varsin ände av ett flygfält? :o

Jo, det låter som något GR skulle kunna ta sig för. :rolleyes: Hoppas han informerat de andra arrangörerna isf.

In´t hit jag nåe om att det ska va delat.
Så jag sattsar på Tierp.

Det skulle ju lika gärna (eller hellre) vara Tierp och då skärmflygarna vi ska armbågas med. Hoppashoppashoppas..

Det här tolkar iaf jag som att annan aktivitet kommer finnas samtidigt på banan.
Citat. "Snip...När vi kommer fram till platsen så skall vi på smidigast möjliga sätt placera oss vid den angivna platsen för att därigenom INTE störa den aktivitet som pågår samtidigt!!!...snip
Mvh,
Patrik/SWT Racing..."

Taget från tråden INFO!!! "GHOST RIDER dagen 2"... INFO!!! (

Ugluk skrev:
Det skulle ju lika gärna (eller hellre) vara Tierp och då skärmflygarna vi ska armbågas med. Hoppashoppashoppas..

Hoppas verkligen att det är skärmflygarna. Tierp passar klart mycket bättre för evenemang likt detta.

Citat. "Snip...När vi kommer fram till platsen så skall vi på smidigast möjliga sätt placera oss vid den angivna platsen för att därigenom INTE störa den aktivitet som pågår samtidigt!!!...snip
Mvh,
Patrik/SWT Racing..."

Taget från tråden INFO!!! "GHOST RIDER dagen 2"... INFO!!! (

Hmm detta har jag missat, men det kan ju var skärmpöjkarna han menar.

Inte kan väll det vara stunt å en massa samtidigt som det ska vara en massa småpöjkar med sina BMW´s eller ??

Till saken hör ju att Lazzat's närvaro på Lunda enligt rykten är ett av två evenemang *på prov* som kommer att avgöra om lagliga rejs ska tillåtas nästa år. Bla med avseende på säkerhet kring arrangemanget. Jag vet några personer som kommer att bli skapligt förbannade om NO1 klampar in med ett huligangäng och förstör allt arbete som lagts ner på att få lagliga rejs på Lundafältet.. Jag tänker inte delta i något som äventyrar URMCK's arbete, då vänder jag hellre hemåt igen. Men vi får väl se. Så dj-vla pantad kan ju inte NO1 vara att han inte clearat med övriga berörda. :confused:

Re: Självklart

TroLliS skrev:
Just nu är det min älskling, fast som vilken normal person som helst så drömer jag om nåe annat :rolleyes:

Eru sugen på en TLS ?
dessa drömmar,drömmer du oxå om en retta,förmodligen,skulle vilja se dig på en retta på rörken,tror att det skulle va en syn för gudarna,fort fortare retta :D

Re: Re: Självklart

Yammaretta skrev:
dessa drömmar,drömmer du oxå om en retta,förmodligen,skulle vilja se dig på en retta på rörken,tror att det skulle va en syn för gudarna,fort fortare retta :D

Nope mina drömmar är det bara rött i å bara 999S

Yammaretta

Jag tror jag åker saktare mé en R1á faktiskt.
Har en aningen svårt för hojar som svänger för lätt :p

Men iof så har jag aldrig kört en retta på bana bara på ett litet flygfält, men den kändes som en moppe i 200 :skrämd

Nej lite tungstyrt ska det va, var annars är sporten :cool:

:öl

Men jag är inte omöjlig, jag kan ändra mig bara nån visar ljuset på andra sidan :rolleyes:

:squid

Re: Yammaretta

TroLliS skrev:

Nej lite tungstyrt ska det va, var annars är sporten :cool:

:squid

ALL WILL WE SEE THE LIGHT´s from the BMW. :cool:

TroLfis , tänk att en enkelt prövsittning på min moppe ka få dig att bli galen så snabbt :brynad

Det är maskulint att köra mä heavy-steering :fakta

Re: Självklart

TroLliS skrev:

Eru sugen på en TLS ?

Vem drömmer inte om nått annat..
en TLS t.ex. ja :bow

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...