Inget Ålandsläger under våren...

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Så snart snön och tjälen släpper, så ska de fortsätta med arbeten på kartingbanan i Vessingsboda. Det tar säkert maj månad ut innan det är klart och sommartid brukar de inte vilja hyra ut p.g.a. hög inbokning av egna kartar och hyrkart.

Ser därmed inte ut som det kan bli något Ålandsläger denna vår. Kanske det går att hitta på något annat istället.

Aj aj..
Nåväl jag hoppas att det blir något läger under året iaf.
Tack för infon!
/Nicklas

Tråkigt. Ska ta upp på årsmötet vi har nu i helgen om vi kan lägga det i Örebro över valborgshelgen. Återkommer.

Ja, häst-...

Men jag har en trevare ute om det går att få in ett par förmiddagar el.dyl. under sommaren. Bättre än inget och kan kombineras med lite äventyrs- och skogsåka kanske. Får se vad de svarar.

Vi hade Årsmöte idag och bestämde bland annat på detta möte att vi kommer köra i Örebro i tre dagar valborgshelgen om ni tycker det är intressant. Samma upplägg och regler som på Åland. Vi valde på mötet Marcus till ny kontaktperson på supermoto nu. Så han får lägga upp en tråd om detta.

Vi hade Årsmöte idag och bestämde bland annat på detta möte att vi kommer köra i Örebro i tre dagar valborgshelgen om ni tycker det är intressant. Samma upplägg och regler som på Åland. Vi valde på mötet Marcus till ny kontaktperson på supermoto nu. Så han får lägga upp en tråd om detta.

Det låter ju tervligt! Går det att fixa något gemensamt boende?

Det låter ju tervligt! Går det att fixa något gemensamt boende?

Jadå, vi tränger ihop oss i klubbstugan. Finns speakertorn och garage oxå. Duschar har vi ju med, nere i gröna villan. Så det ska inte vara några problem.

Ja, häst-...

Men jag har en trevare ute om det går att få in ett par förmiddagar el.dyl. under sommaren. Bättre än inget och kan kombineras med lite äventyrs- och skogsåka kanske. Får se vad de svarar.

Har du fått loss någon dag eller två :)

Har du fått loss någon dag eller två :)

Nja, jag vet inte riktigt hur sommaren kommer att gestalta sig ännu - är mitt uppe i byte av jobb och försöker få ihop planerna i stort. Får se vad det kan bli...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park