Ingen tävling = FEST (tyvärr)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Eftersom tävlingen på söndag verkar vara inställd (hoppet finns fortfarande dock) så bjuder jag in de som vill till ett tvådagarsevenemang...

Dag ett = imorron fredag. Öl och sedvanligt fylleslag hemma hos mig med lätta inslag av grillning på min uteplats (ca 20*30m) och lokala skurar av long island icetea (om phast får bestämma, och det får han).

Dag två = lördagen efter fredagen innan. Då blir det hojåka utav bara h-vete. Hojåkandet börjar strax efter bakfyllan släppt såpass att man (alltså jag) kan stå upp.

Vilka kommer???

Klart jag kommer!

:öl :öl :öl :öl för att dämpa sorgen efter den inställda tävlingen.
Sen jävlar blir det åka av. Då ska vi visa plastraketerna hur det svenska stålet talar.
//m

Skit med tävlingen, vet ni om den bara blir framflyttad eller blir det inget alls i sommar?

Hade jag inte 5mil enkel resa å skava skulle jag komma å visa ytterligare en Husabergare.

Nytt datum verkar bli 7e Juni.

Martin->Du har ju VW-pickis-light..... Bara att lasta och komma upp. Du kan slagga på min soffa :D Ta med din husa-poalre oxå.

Men det är ju tävlingar nere på västkusten både 1/5 och 3/5 om jag inte minns fel. Kanske skulle dra ner dit.....

Supermoto skrev:
Nytt datum verkar bli 7e Juni.

Martin->Du har ju VW-pickis-light..... Bara att lasta och komma upp. Du kan slagga på min soffa :D Ta med din husa-poalre oxå.

Men det är ju tävlingar nere på västkusten både 1/5 och 3/5 om jag inte minns fel. Kanske skulle dra ner dit.....

VW-pickis-light bilen är inte min tyvärr, jag hade lånat den av en bonde i närheten där jag bor och inget drag på bilen har jag heller :( annars hade det inte varit några problem.

I och för sig så åkte jag ju på hojen in till Bista när jag besikta den, det är ju bara åka över Hallsberg-Kumla-Mosås störa golfare med avgas knallar :D -Örebro-tanka sen bus för hela slanten. Men det ska ju bli dåligt väder i helgen så jag bangar, vill inte ha regn på mitt nya skinnställ :rolleyes: jag kommer in en annan gång å leker med er, jag lovar.

APP APP APP....

Du glömde att vi ska dricka på lördag OXÅ :öl :fakta

Jag är så på, ska inhandla dryckesvaror på systämet så kör vi long islands....fast ska man ha större mängder så får man faan i mig pynta in, blir så satans dyrt annars...sist blåste jag 1200 på systämet bara för att det skulle bli long islands :D :öl

Så länge det inte regnar så är kameran på, nyah nyah....kanske skule filma mindrapers gamnacke oxå muahahah :D :öl :1pajas

För er som inte vet var jag bor osv kommer en liten karta. Jag bor alltså på Ringgatan 19, där pilen pekar för er som har svårt att förstå.

Portkoden är 1962.
Ring (inte) gärna på porttelefonen eftersom den är kopplad till en tjej som börjar tröttna på folk som ska hem till mig :D

Bifogat

• ringgatan.jpg
    ringgatan.jpg
    46.5 KB · Visningar: 230
Är inte det där i närheten av eurostop? ;)
Långt som attan från stan iaf :D

True death by grogg........groggen......groggen (kristet utseende, tanka hem för ultimat partymusik, vad nu låten egentligen heter :D )

phastasphuk skrev:

True death by grogg........groggen......groggen (kristet utseende, tanka hem för ultimat partymusik, vad nu låten egentligen heter :D )

HAha, "vet din mamma att du super" ...klockren låt när man var 15 ;)

och som du vet så kommer jag... ni som inte hittar kan möta mig på lämpligt ställe typ tåg stationen så gör vi sällskap dit...

fan med tävlingen :(

blom skrev:
och som du vet så kommer jag... ni som inte hittar kan möta mig på lämpligt ställe typ tåg stationen så gör vi sällskap dit...

fan med tävlingen :(

mm... strejken är kass, skulle ha jobbat nu i helgen
så jag blir av med ca 1500spänn, eftersom komunen
inte får ge timanställda pröjs...
Och att motardtävlingen inte blev av är juh diskriminering!
Kan dom lira fotboll kan dom väll få köra motard?

phastasphuk skrev:

Phast: Har du brännit nån skiva sedan vår wheelie-tur? Perfekt att sitta och grogga framför Supermarios 32" widescreen :rock :öl

schrunken skrev:
Phast: Har du brännit nån skiva sedan vår wheelie-tur? Perfekt att sitta och grogga framför Supermarios 32" widescreen :rock :öl

Kan du ge dig på att det är bra att grogga till den, jag ocdh SUPERmoto har redan prövat.....en riktig satans singelkillvarning på dom filmerna, massa vindbrus och ännu mer "braapbrappBRAAAAPP"....men vad fint det blir :kär :snyft

Får jag inte över dom på skiva (har inte riktigt koll på grejorna) så sliter jag med banden och kameran, så kan vi se dom o-jedi-gerade.

Här är en teaser :D

Bifogat

• runken o jag 008.jpg
    runken o jag 008.jpg
    37 KB · Visningar: 158
phastasphuk skrev:
Kan du ge dig på att det är bra att grogga till den, jag ocdh SUPERmoto har redan prövat.....en riktig satans singelkillvarning på dom filmerna, massa vindbrus och ännu mer "braapbrappBRAAAAPP"....men vad fint det blir :kär :snyft

Får jag inte över dom på skiva (har inte riktigt koll på grejorna) så sliter jag med banden och kameran, så kan vi se dom o-jedi-gerade.

Här är en teaser :D

Coooolt :tummenupp
Tyvärr ser jag att min hjälm är en katastrof :skrämd måste ha en ny, NU (SMC-stämpel på den)

PS. kolla min varvräknare, det är den runda till höger :crash

Last edited:
schrunken skrev:
Coooolt :tummenupp
Tyvärr ser jag att min hjälm är en katastrof :skrämd måste ha en ny, NU (SMC-stämpel på den)

PS. kolla min varvräknare, det är den runda till höger :crash

Yup, men du har ju crosskängor, så det är en halv motard poäng iaf.....köpte ny kruka jag med i förrgår, axo lätt som satan (tvungen att ha hel hjälm till tävling, min gamla är ju ummm...lite moddad) som M o F i laxå nasar för 2 lax....rekommenderas :fakta

Va....varvar du till varvtalsstoppet :crash muahaha :D
Du ska lära dig att växla på lördag :fakta

Vilken tid ska ni ut å gasa i morgon??

Det ska vara mulet men uppehåll och +11, blåsa 5m/s i morgon enligt aftonbladets väder så jag funderade på om jag kanske skulle komma in med husan, det hänger på tiden och om jag får olje läkaget tätt som jag ska försöka täta i dag.

Evil M skrev:
Vilken tid ska ni ut å gasa i morgon??

Det ska vara mulet men uppehåll och +11, blåsa 5m/s i morgon enligt aftonbladets väder så jag funderade på om jag kanske skulle komma in med husan, det hänger på tiden och om jag får olje läkaget tätt som jag ska försöka täta i dag.

Du kommer väl idag! party party ;)

Tror körningen börjar runt 12-13 eller så, men vi kan anpassa oss till andra önskemål/sjusovare/folk som inte har ställt om till sommartid ;)

Du har väl kvar mitt nr, bara att ringa :D

Tengil skrev:
Mycket cool bild! Antar att den är från DVkameran. :tummenupp :crash

Yup, en ren framegrab....spelar filmen på kameran, trycker på fotoknappen vips så har man finfina webbilder men inte mycket mer....vet inte riktigt hur man får in filmen i datorn på ett bra sätt än, men det duger....här kommer en till teaser från filmerna vi ska se på ikväll :öl

Bifogat

• dirt 004.jpg
    dirt 004.jpg
    58 KB · Visningar: 137
Hmmm.....fest kravet är ju minst 600 kubik ;)

Nä...inte min fest egentligen, men det ska väl inte vara några problem om du kommer oxå, tror inte supermoto skulle tycka det heller, så det är bara att svänga förbi, jag kommer runt 7 tror jag

Väl mött, tung grogg!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back