Ingen som vill köra en kvällskörning på Anderstorp?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Endast 9 anmälda till körningen den 17/9:confused:
Vad är det som är fel? Kan snart inte sponsa med fler såna här körningar, det är ekonomisk katastrof. Vill ni inte köra på kvällar?

Min gissning är att många gör som jag.. väntar och ser hur vädret blir! eftersom vi ändå är inne i en ganska ostadig årstid. för det går väl fortfarande betala vid ankomst utan föranmälning eller?

Min gissning är att många gör som jag.. väntar och ser hur vädret blir! eftersom vi ändå är inne i en ganska ostadig årstid. för det går väl fortfarande betala vid ankomst utan föranmälning eller?

Min gissning är att det förmodligen är sista gången det blir en sån här körning. Kan inte riskera att gå back varje gång vi har kvällsaktiviteter. Menar du att de 200 det kostar i anmälningsavgift skulle stoppa folk från att anmäla sej?

kanske, vad vet jag. det blir första gången jag kör på ett av dina arrangemang. sen kanske många är pussies och bangar för kylan? :pannkyss
En fråga till dig Fiver: Är det hårt på db-gränsen vid anderstorp? När jag var o fotade på din senaste körning den 1/9 tyckte jag det var många som körde med helsystem/slipon som vrålade på ganska friskt.

kanske, vad vet jag. det blir första gången jag kör på ett av dina arrangemang. sen kanske många är pussies och bangar för kylan? :pannkyss
En fråga till dig Fiver: Är det hårt på db-gränsen vid anderstorp? När jag var o fotade på din senaste körning den 1/9 tyckte jag det var många som körde med helsystem/slipon som vrålade på ganska friskt.

95 db vid förbipassering. Vi stoppade ca 4 stycken senaste heldagen.

Tack för svaret. Av nyfikenhet: hur många är anmälda till heldagen 26/9? vill köra då med om man hinner lägga på ett nytt bakdäck, det som sitter på nu pallar inte så överdrivet mycket mer...

Vad gäller Licens-förarna tror jag att det väger in att man drar till Falkenberg för SM/SO-final dagen efter och det lämnar ju inte så mycket tid över att lappa ihop hojen efter en regnkrasch på torpet.......:gnissla

Vad gäller Licens-förarna tror jag att det väger in att man drar till Falkenberg för SM/SO-final dagen efter och det lämnar ju inte så mycket tid över att lappa ihop hojen efter en regnkrasch på torpet.......:gnissla

Enligt SMHI ska det inte regna:confused:

Öppen depå på Onsdag kanske, här hemma i Borås där jag bor så e det iaf nästan kolmörkt kl 19,30, så man har väl inte fullt dagsljus hela passet

I mitt fall så har jag gått å väntat på en motorkåpa sen krashen på gelleråsen men den kom idag så vi syns där:)

hoppas på öppen depå. och bra väder. för kallt för regn nu:)

Gott om plats för drop in, endast 9 anmälda så det blir mycket körtid. Kom i tid, så kanske vi kan starta en liten stund tidigare.

det är ju fan att man inte fick ledigt...

hur länge kör ni?

Lite trist att det inte blir mer folk.
Kommer i god tid då, väldigt god tid:)

om de är tunt med folk så dra ner på antalet körningar i slutet på säsongen.

95dB varför inte 103 som gäller på allmänväg? lite konstigt faktiskt att de inte är 103 överallt

om de är tunt med folk så dra ner på antalet körningar i slutet på säsongen.

95dB varför inte 103 som gäller på allmänväg? lite konstigt faktiskt att de inte är 103 överallt

Därför att om vi har 103 db får vi bara köra 3 gånger per år. 95 db vid förbipassering är det som gäller på alla motorbanor.

hmm.. när blir det mörkt därnere?? och när brukar man trötna? är det prick 21 som man ALLA tröttnat?:) `

mvh robb

Det blir väl mörkt samma tid som här 19,00-19,30 nånting, men startar vi 17 så e det iaf 2-2,5 timmes körning å det e ju nästan lika mycket som en heldag för 500:- (billigt)

Synd att du inte kunde hänga på, jag freestyle å Johan å Martin skall ner iaf å jaga varandra en stund.

Så vi e 4 som kommer ner från Borås iaf Humlan som utnyttjar Drop In så vi blir lite mer på banan, annars kanske man får lappsjuka :tungan

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra