Ingen som spelar Unreal Tournament 2004 på nätet??

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Har precis fått unreal 2004 och undrar om det finns någon som spelar det på nätet?? Iofs är jag typ helt värdelös på det men det skulle vara kul att gamea mot lite folk härifrån...

Hojta gärna till om ni vill lire lite... Tråkigt att lira mot datorn typ hela tiden...

Alltid kul med lite :machinegu :kulspruta

Stephen skrev:
Har precis fått unreal 2004 och undrar om det finns någon som spelar det på nätet?? Iofs är jag typ helt värdelös på det men det skulle vara kul att gamea mot lite folk härifrån...

Hojta gärna till om ni vill lire lite... Tråkigt att lira mot datorn typ hela tiden...

Alltid kul med lite :machinegu :kulspruta

Tjolaba...!

Jag älskar UT!!! Jag ÄR UT!!!... :banana

näj allvarligt talat så har jag precis skaffat ut2k4 har inte spelat det så mkt ännu...men ut2k3 har jag kört sedan länge. Vore kul med en sporthoj server att gå in på, men det dröjer väl innan så många här inne spelar det.

Har inte testat ut2k4 i multiplayer ännu...men det är säkert grymt. Jag är lätt PÅ om du vill lira någon gång. 1 on 1 instagib eller ngt.

/KaliZ

Precis börjat spela UT2003, men jag tycker känslan är lite sådär. Kanske skulle börja köra 2004 nu då istället. :gnissla
Men 6 cd-skivor är ju lite galet. :näsblod

The Doctor skrev:
Precis börjat spela UT2003, men jag tycker känslan är lite sådär. Kanske skulle börja köra 2004 nu då istället. :gnissla
Men 6 cd-skivor är ju lite galet. :näsblod

Skaffa DVD-versionen isället då, bara en skiva :)

Stephen skrev:
JAg har den.. kolla på hubben och du skall finna....

..men ack! Då går det juh inte spela mot andra över internet? eller?...Jo de e klart det går, men man kommer väl inte in på så många servrar? :confused:

Ut2k3 o lite instagib e inte fel. Skön känsla i det ock. :tummenupp

/KaliZ

KaliZ Ut2k3 o lite instagib e inte fel. Skön känsla i det ock. :tummenupp /KaliZ[/QUOTE skrev:
Inget går upp mot första UT :Bugar Och givetvis IG.Har lirat det sen det kom och har inte tröttnat än
På ut2003 tröttnade jag efter ett halvår

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage