Inga testiklar

KGK skrev:
2658059 Sann(av vad jag sett på nätet) programledaren fick sparken senare, finns någon sida med det.

Av det jag läst på nätet är det fejk. Både intervjun och därefter inslaget med programledaret skall vara taget från nån holländsk/belgisk humorserie...

Last edited:
Hmmm. Jag har alltid trott att det där var på riktigt. Varför skulle ett humorprogram göra en uppföljare ?

Starstriker skrev:
2658074 Hmmm. Jag har alltid trott att det där var på riktigt. Varför skulle ett humorprogram göra en uppföljare ?

Programmet heter In De Gloria.. Tydligen populärt i Belgien. (eller var, rättare sagt)

Jag läste samma sak som korvgubbe, att det skulle vara ett humorprogram som fejkade det hela. Hur som helst så är det bland det roligaste jag har sett, när jag såg det första gången för snart 2 år sedan så grät jag bokstavligt talat. Detta är humor när den är som bäst!

Om han fejkar att börja skratta så gör ahn det rätt bra. och om killen med rösten är med på det hela, är han grym på att hålla masken!

Hoppas det är äkta iaf.

Har sett denna innan, men fattade inte vad de pratade om. Det var mkt roligare nu :hihi

Det måste vara fejk...
har ni inte hört talas om kastratsångare? testiklarna måste ju tas bort innan en pojke utvecklas till man..
annars kan han ju inte få så ljus röst.. hehehe

(låter som att jag ja säger det inte ens:))

Johise511 skrev:
2658414 Den ÄR äkta! Så sorglig!:hihi :hihi :hoppskrat :hoppskrat :rofl :rofl :lol :lol

Ja, det är en äkta, fejkad, sketch!

"In De Gloria"
http://www.imdb.com/title/tt0235922/

"Tired of human intrest shows? These people are. "In de Gloria" looks like one of the shows where ordinary people are presented like freaks just to get a cheap laugh. The show doesn't mock the ordinary folks who appear in these shows, but the people who make them. "In de Gloria" is so painfully accurate you don't know if you want to laugh or cry. It's the kind of satire that shows you what the human race is really like."

Massor av klipp från dem:
http://www.zelan.be/zelan/tags/in+de+gloria

Last edited:
korvgubbe skrev:
2658435 Ja, det är en äkta, fejkad, sketch!
Du behöver inte söka IMDB för att bli övertygad. Gästerna som "följer" programmet avslöjar en hel del....

Last edited:
Det är hur som helst inte hela klippet. I fullversionen framgår det att intervjun handlar om dessa två offer av samma läkares medicinska misstag. Läkaren gjorde henne förlamad från midjan och neråt, och killen blev felopererad i halsen, därav rösten. Har jag iaf för mig, det var länge sen jag satt med fullklippet och översatte. Plus att jag har svårt att skilja mellan fantasi och verklighet :va .

Huravida den är fejk eller inte har jag ingen aning om. Det finns en version med en textad "översättning". Översättningen är dock jävligt fejk vad jag kan avgöra. Men jag pratar inte Holländska, så rätta mig om jag har fel. Tyska däremot, det är ju så nära det går att komma.

Last edited:
I kommentaren på youtube står det:

"Scandinavian wtf? stupidity runs rampant... it's a clip from a Belgian (which is not a Scandinavian country) sketchshow, not a real talkshow. They're speaking Vlaams/Flemish accented Nederlands/Dutch), and the people involved are well-known comedic actors in Vlaanderen/Flanders, which is the Dutch(Flemish)-speaking part of Belgium."

Har pratat med en tjej från belgien angående klippet och hon berättat som andra har sagt här att det är FAKE, ska tydligen komma ifrån nått humor program.

Case closed

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...