indikatorlampor

ewan

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Triumph America, Triumph Street Triple R
Hej!
Har bytt styre och krona på min GPZ 750. I och med att det är en 80-talare så hade modet en del inflytande över antalet lampor och paneler.. :)
Behöver bygga om lite då all skit inte får plats längre. Någon som har tips på bra länkar till hobbyelektronik? Behöver bygga en smidig panel för indikator för växelläge och blinker m m...
Tips uppskattas stort.

Ewan

Hej!
Har bytt styre och krona på min GPZ 750. I och med att det är en 80-talare så hade modet en del inflytande över antalet lampor och paneler.. :)
Behöver bygga om lite då all skit inte får plats längre. Någon som har tips på bra länkar till hobbyelektronik? Behöver bygga en smidig panel för indikator för växelläge och blinker m m...
Tips uppskattas stort.

Ewan

Allt du behöver finns väl på elfa? Alternativt kan du köpa en sådan här, den har hastighetsmätare, varvtal, oljetryck-, heljus-, blinkers-, neutralvisning, shiftlight, växelindikator, laptimer m.m. :)

Bifogat

• gpcrono.jpg
    gpcrono.jpg
    85.3 KB · Visningar: 37
Allt du behöver finns väl på elfa? Alternativt kan du köpa en sådan här, den har hastighetsmätare, varvtal, oljetryck-, heljus-, blinkers-, neutralvisning, shiftlight, växelindikator, laptimer m.m. :)

Fin som f-n, men jag tänkte har råd med mjölk till barnen också :)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back