Inbrott i Linköping

Ser man på! Bra gjort. Om än jävligt otrevligt.

Om du satt på honom naken hoppas jag att han fick genitalier på sig. :hihi

Hmm, så du satt naken över hans hals...inte konstigt att han gav upp trots att han var större än dig. :zpy

:rofl Bra gjort i alla fall! :tummenupp

Hahaha. Nej, det var lite konstigt skrivit av tidningen. Jag satt bredvid honom och höll grepp om hans nacke/hals med knä och armbåge.

Bor på Rydsvägen i Linköping. Han bröt sig in i huset, och dumt nog hade jag glömt att låsa lägenhetsdörren. :kocko

Riktigt knarkarsvin.... känd hos polisen tidigare. Så de var ju glada att de fick honom.

Zwamp skrev:
Hahaha. Nej, det var lite konstigt skrivit av tidningen. Jag satt bredvid honom och höll grepp om hans nacke/hals med knä och armbåge.

Bor på Rydsvägen i Linköping. Han bröt sig in i huset, och dumt nog hade jag glömt att låsa lägenhetsdörren. :kocko

Riktigt knarkarsvin.... känd hos polisen tidigare. Så de var ju glada att de fick honom.

Bra kämpat, hoppas att det bli fängelse för hans del !

Fy satan vilken mardröm att vakna upp med en pundartjuv i lägenheten. Jag gissar att din adrenalinnivå var ganska hög ett bra tag efteråt? :)

Skönt att det gick bra och grattis till tjuvfångsten, jävligt stabilt!

Det där hade kunnat sluta illa.... Jävligt bra att du lyckades hålla kvar honom tills snuten kom... :tummenupp

Han är min lillebror, bara min :fakta
Tycker inte alls du ska låsa i fortsättningen. Sätt upp en skylt utanför istället som säger att du har en superdyr dator o inte låser dörren. Då kan du sätta dit ännu fler bovar :machinegu
//Världens stoltaste storebror :pannkyss

Jo det vore fint. Lustig grej att hittade min ryggsäck i trappuppgången. Så han måste varit inne först, plockat väskan, rotat igenom (men inte riktigt gillat mina digitalteknik-böcker) :pangihuve och gått in igen. Då läste han tydligen inte på dörrmattan (likadan som mindrapers) "OH SHIT NOT YOU AGAIN!".

Så han gick in och rota igen.

Jo han hann med att klaga en hel del när han låg fast i 15-20 minuter. Han gillade väl inte där. :6surkart

Och jo, min adrenalinnivå var på topp. Likaså hans "påtändnivå". :ätapiller

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!