Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer att ha helm cam, ass cam, plate cam och en vanlig plast kam, filmas i 0 lux läge och dessutom så är hela ligan ute med 8 kameror/stativ (täcker hela down town).KetogaN skrev:Ha den bakåt istället så man ser pensionärernas skrämda ansikten när du blåser förbi....
/KetogaN
GSXR1100R skrev:Jag kommer att ha helm cam, ass cam, plate cam och en vanlig plast kam, filmas i 0 lux läge och dessutom så är hela ligan ute med 8 kameror/stativ (täcker hela down town).
Har du lust att redigera filmerna sen, det blir typ 12 st 90 minuters band i svart/vitt, jag hade tänkt mig grym musik typ Vikingarna eller något annat band med tryck i.
![]()
Hoppas att det är massor av snutar i centrala Eslöv i natt, jag kommer att dra dom fett med min tvåhjulingKetogaN skrev:Fett jag är på!![]()
Du kan väl larma snuten att det är inbrott och att förövaren smet med dagskassan på en tvåhjuling,ja så det blir lite action, lite tråkigt om ingen dyker upp juh, kallt och jävligt är det, mörkt & kalltFixx skrev:just de... eller ingen..
Om du har tur så ser du kanske någon securitas bil vid järnvägsstationen vid 11 och på statoil vid 24.
GSXR1100R skrev:Du kan väl larma snuten att det är inbrott och att förövaren smet med dagskassan på en tvåhjuling,ja så det blir lite action, lite tråkigt om ingen dyker upp juh, kallt och jävligt är det, mörkt & kallt![]()
Näe den är gjord i Kina av Kommunister, Kineser gillar inte Borgarfasoner såsom elektriska värmare & annan västerländsk propaganda.willy skrev:Har du inga handtagsvärmare eller rumpvärme på dendär??![]()
GSXR1100R skrev:Näe den är gjord i Kina av Kommunister, Kineser gillar inte Borgarfasoner såsom elektriska värmare & annan västerländsk propaganda.
GSXR1100R skrev:Loggar ut nu och drar söderut mot city i Eslöv, wisch mi lukk.
Fi fan vilken hård natt, snutjag genom Eslöv city, tur att man hade turbo bootsen på, greppar satan på isiga vägar, jag lägger alla band i din brevlåda nu på morgonen, skynda dig att klippaKetogaN skrev:goo luk (även som friterade räkor i bakad potatis på kinaresturang)
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |