Inatt ska jag ut och vara outlaw

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Glöm getaway filmerna, här kommer snart polisens värsta fiende, oreggad, oförsäkrad, oförmögen att köra så stuntas det vilt & hämmningslöst utan lyse hela natten genom centrala Eslövs down town.

Bifogat

• 2002_0803_221740AA.JPG
    2002_0803_221740AA.JPG
    76.8 KB · Visningar: 392
Ha den bakåt istället så man ser pensionärernas skrämda ansikten när du blåser förbi....

/KetogaN

Släng upp film! ( om det blir nått bra. Vibrerar inte en sån pryl som satan?)

Ska du åka Eslöv runt på den där fjollsaken?

Va tar det? 20minuter?

Var har du din sån motordrivna sak som jag garvade mig sönder&samman av från Knudan? den blåa grejjen du vet....... :rolleyes:

KetogaN skrev:
Ha den bakåt istället så man ser pensionärernas skrämda ansikten när du blåser förbi....

/KetogaN
Jag kommer att ha helm cam, ass cam, plate cam och en vanlig plast kam, filmas i 0 lux läge och dessutom så är hela ligan ute med 8 kameror/stativ (täcker hela down town).

Har du lust att redigera filmerna sen, det blir typ 12 st 90 minuters band i svart/vitt, jag hade tänkt mig grym musik typ Vikingarna eller något annat band med tryck i.

:yoparty

GSXR1100R skrev:
Jag kommer att ha helm cam, ass cam, plate cam och en vanlig plast kam, filmas i 0 lux läge och dessutom så är hela ligan ute med 8 kameror/stativ (täcker hela down town).

Har du lust att redigera filmerna sen, det blir typ 12 st 90 minuters band i svart/vitt, jag hade tänkt mig grym musik typ Vikingarna eller något annat band med tryck i.

:yoparty

Fett jag är på! :yoparty

KetogaN skrev:
Fett jag är på! :yoparty
Hoppas att det är massor av snutar i centrala Eslöv i natt, jag kommer att dra dom fett med min tvåhjuling :yoparty

Tänkte att filmen skulle heta "Kom iväg i Eslöv" :yoparty

just de... eller ingen.. :)

Om du har tur så ser du kanske någon securitas bil vid järnvägsstationen vid 11 och på statoil vid 24.

Fixx skrev:
just de... eller ingen.. :)

Om du har tur så ser du kanske någon securitas bil vid järnvägsstationen vid 11 och på statoil vid 24.
Du kan väl larma snuten att det är inbrott och att förövaren smet med dagskassan på en tvåhjuling,ja så det blir lite action, lite tråkigt om ingen dyker upp juh, kallt och jävligt är det, mörkt & kallt :gnissla

GSXR1100R skrev:
Du kan väl larma snuten att det är inbrott och att förövaren smet med dagskassan på en tvåhjuling,ja så det blir lite action, lite tråkigt om ingen dyker upp juh, kallt och jävligt är det, mörkt & kallt :gnissla

Har du inga handtagsvärmare eller rumpvärme på dendär?? :tomten

willy skrev:
Har du inga handtagsvärmare eller rumpvärme på dendär?? :tomten
Näe den är gjord i Kina av Kommunister, Kineser gillar inte Borgarfasoner såsom elektriska värmare & annan västerländsk propaganda.

GSXR1100R skrev:
Näe den är gjord i Kina av Kommunister, Kineser gillar inte Borgarfasoner såsom elektriska värmare & annan västerländsk propaganda.

jasså ok :)

Loggar ut nu och drar söderut mot city i Eslöv, wisch mi lukk.

GSXR1100R skrev:
Loggar ut nu och drar söderut mot city i Eslöv, wisch mi lukk.

goo luk (även som friterade räkor i bakad potatis på kinaresturang)

KetogaN skrev:
goo luk (även som friterade räkor i bakad potatis på kinaresturang)
Fi fan vilken hård natt, snutjag genom Eslöv city, tur att man hade turbo bootsen på, greppar satan på isiga vägar, jag lägger alla band i din brevlåda nu på morgonen, skynda dig att klippa :yoparty

/Kom iväg i Eslöv... snart i din videobutik :yoparty

Om jag tar med mig min...får jag haka på då? Du har inte en chans!!! :hihi

Bifogat

• 808_nos_qtr.jpg
    808_nos_qtr.jpg
    62.4 KB · Visningar: 177
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion