Igen-sticky: Flyttbestyr lördag 28/6!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Lystring! (och hoppas midsommar var bra, förresten!)
Så här verkar det bli på lördag: Dom som flyttar ur kåken vi ska in i har en städfirma som skall göra det sista lördag fm. Föreslår att dom som vill och kan hjälpa till kommer hem till oss i Lillån vid 14.00-tiden, särskilt DU Stefan! :D

Vi kan i så fall börja fylla lastbilen (och er) medan vi väntar på klartecken att köra första lasset. Vid eventuellt väntläge intages förfriskningar och snackas hoj!!

Hör av er här eller på 070/3208994 om ni undrar över något. Vore skitkul om vi kunde bli några stycken, så går det nog ganska fort. :tummenupp

Jag kommer kl. 14.

Du får väl fundera på hur det här med bil/MC-transporter och intagandet av förfriskningar ska gå till... :D

För jag antar att alla inte ska åka bak i Stefans lastbil... :rock

Jodå, NI åker lastbil hemåt. Stefan har lovat att dumpa är utanför dörren när allt är klart. :tummenupp

Jag kommer att vara på plats 13:55 så att alla förfriskningar är slut när resten av gänget är på plats.

Vem ska köra lastbilen?

Stefan skrev:
Jag kommer att vara på plats 13:55 så att alla förfriskningar är slut när resten av gänget är på plats.

Vem ska köra lastbilen?

jag kan övningsköra den... är du handledare då eller?

Stefan skrev:

Vem ska köra lastbilen?

Jag kan köra lastbilen, jag menar, hur svårt kan det vara? :D

kga sa väl nåt i stil med "lastbilschaffis och hora är bara att bli"

alltså kan vi turas om att köra eftersom det är så enkelt...

erik skrev:
kga sa väl nåt i stil med "lastbilschaffis och hora är bara att bli"

alltså kan vi turas om att köra eftersom det är så enkelt...
Rent allvarligt? har ni inte gjort lumpen?
Jag var inte ens chaufför men ett par hundra mil med lastbil blev det allt. :rolleyes:

Hörni:
Schysst, ni som kommer. Kan berätta att ni är bättre på att ställa upp än andra polare, som slingrar sig ur. Heder åt PBR! Jag är jävligt tacksam för hjälpen, eftersom vi är i tidsnöd och Linda inte kan bära kartonger med en bebis på axeln.

Fast visst är vi väl fler i klubben än 4? Åtminstone sist jag kollade i alla fall? Kyckling, Tengil, Supermario mfl?? Blompa och Kga är på Yölintu, men ni andra?? Pretty please with sugar on top?

rainman skrev:
Rent allvarligt? har ni inte gjort lumpen?
Jag var inte ens chaufför men ett par hundra mil med lastbil blev det allt. :rolleyes:

jodå, jag har förarbevis för terränglastbil 40

Kjelle skrev:
Hörni:
Schysst, ni som kommer. Kan berätta att ni är bättre på att ställa upp än andra polare, som slingrar sig ur. Heder åt PBR! Jag är jävligt tacksam för hjälpen, eftersom vi är i tidsnöd och Linda inte kan bära kartonger med en bebis på axeln.

Fast visst är vi väl fler i klubben än 4? Åtminstone sist jag kollade i alla fall? Kyckling, Tengil, Supermario mfl?? Blompa och Kga är på Yölintu, men ni andra?? Pretty please with sugar on top?

Kyckling kommer! Enligt säkra källor... Kyckling själv alltså! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa