If eller Länsförsäkringar Sthlm

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Hej på er.

Är det någon som har någon åsikt om huruvida något av ovanstående bolag är bättre än det andra om man tänker ha en hoj helförsäkrad. I så fall varför?

Tack.

Warburton skrev:
Hej på er.

Är det någon som har någon åsikt om huruvida något av ovanstående bolag är bättre än det andra om man tänker ha en hoj helförsäkrad. I så fall varför?

Tack.

Skaffa en egen åsikt genom att ringa och fråga vad dom ska ha i premie. :fakta

Warburton skrev:
Hej på er.

Tack.
Ett tips kan va att kika i försäkringsforumet så kommer du att hitta massvis med info :tummenupp

newstead skrev:
Skaffa en egen åsikt genom att ringa och fråga vad dom ska ha i premie. :fakta
Tack för dumförklaringen. Jag har redan pratat med båda bolagen och premien och villkoren är likvärdiga, så därför undrade jag om det var någon som hade någon erfarenhet av att det ena eller andra var dåligt eller bra, eller nåt sånt.

IF är lätta att ha att göra med. Vet dock ej hur Länas är.

Men jag har valt IF rakt igenom - MC * 2, bil och hem, ger en bra total lösning (dvs billigt.)

Jag har LF på bilen och fick en parkeringsskada för ett tag sen. Inge problem alls, behövde inte ens skriva skadeanmälan utan dom bara gav mig ett skadenummer och sa att jag skulle gå till en verkstad så fixar dom resten. Fick ju välja verkstad själv och allt fixade sig. Kan ge ett :tummenupp för LF.

IO skrev:
Jag har LF på bilen och fick en parkeringsskada för ett tag sen. Inge problem alls, behövde inte ens skriva skadeanmälan utan dom bara gav mig ett skadenummer och sa att jag skulle gå till en verkstad så fixar dom resten. Fick ju välja verkstad själv och allt fixade sig. Kan ge ett :tummenupp för LF.

Har bara positivt att säga om länet, fick bilen stulen och det var inga problem att ¨få den reparerad, det fixade sig galant och jag fick välja verkstad själv,

Bara goda erfarenheter av läns. Både i Stockholm och Skåne. Bilinbrott, bilen stulen, viltolycka, parkeringsskada osv aldrig några problem.

If klantade sig när jag skulle fixa försäkring på min hornet, så
istället för 10-15k som alla andra skulle ha för havlförsäkring/halvår
så betalar jag 5600!
,,,sånt är tacksamt! ,, men jag fick tjata lite på dem för att
dem skull erskänna sin miss! Men var inte omöjliga! Men
till nästa höst blir det ju en chockhöjning! :huvet

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025