Idag köpte jag min första hoj!

The Duck

Tvivelaktig figur
Gick med
5 Oct 2006
Hoj
Kawasaki Z750 -07
Måste bara få dela med mig av glädjen, jag köpte min allra första hoj idag! Efter att ha kollat i flera månader på 600-kubikare (Yamaha Fz6-n, Honda Hornet, Suzuki GSR 600), slutade det med att jag införskaffade en svart Kawasaki Z750 -07. Jag vill även passa på att tacka alla på detta forum för all hjälp med svar på mer eller mindre dumma frågor... Hursom, här kommer en bild:

Z750web.jpg

En del som verkligen fått sig en uppdatering från tidigare år är instrumenteringen...

Meters.jpg

Hoppas jag valde rätt, men då jag inte har så mycket att jämföra med är jag säker på att jag kommer att bli nöjd

Fan vad najs! Torrbröt den på mässan och den kändes finfin faktiskt. Har den fått fler kusar än de 110 den förra generationen hade? Har de bantat den något? Har inte hittat några siffror på det.

Fan vad najs! Torrbröt den på mässan och den kändes finfin faktiskt. Har den fått fler kusar än de 110 den förra generationen hade? Har de bantat den något? Har inte hittat några siffror på det.

Har fått fyra färre faktiskt, 106, men den ska å andra sidan blivit piggare i mellanregistret...

Tilläggas kan även att Kawa har lite brist på hojar, den blev tydligen ganska poppis världen över, så om ni är intresserade, vänta inte för länge, Kawasaki Sverige har sålt slut sina...

Grattis till en av de snyggaste hojarna. Kawa har verkligen lyckats med designen på denna.
Har inte testat den men hade z1000 tidigare och var väldigt nöjd så z750 är säkert en rolig cykel att köra.

Grattis och välkommen in i matchen!:tummenupp

Måste bara få dela med mig av glädjen, jag köpte min allra första hoj idag! Efter att ha kollat i flera månader på 600-kubikare (Yamaha Fz6-n, Honda Hornet, Suzuki GSR 600), slutade det med att jag införskaffade en svart Kawasaki Z750 -07. Jag vill även passa på att tacka alla på detta forum för all hjälp med svar på mer eller mindre dumma frågor... Hursom, här kommer en bild:

View attachment 182556

En del som verkligen fått sig en uppdatering från tidigare år är instrumenteringen...

View attachment 182557

Hoppas jag valde rätt, men då jag inte har så mycket att jämföra med är jag säker på att jag kommer att bli nöjd

Släng upp info och bilder här:
http://www.blocket.se/vi/7569436.htm?ca=23_8_s

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing