Idag är jag kränGkt därför att...

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Vi var några stycken som satt och diskuterade igår kväll/natt. Vi diskuterade lugnt och sakligt om olika ämnen. Tyckte vi. Vad vi än diskuterade så slutade det alltid med att någon av oss blev kränGkt. Vi försökte prata om hur det kunde vara så, men då blev vi jefla kränGkta direCkt allihop så vi fick lägga ner och gå och lägga oss istället.

Jag blev till exempel kränGkt över att Örebro stänger klockan 0200. Vem vill gå hem redan då liksom!? :dummer

Varför är du kränGkt? Varför är du kränGkt? Varför är du kränGkt? Varför är du kränGkt?

Mest krÄNgt över att jag aldrig blir KRäNgt.

Varför får jag inte känna mig KrÄnGt.:gråta

Jag är kränGkt över att Örebro inte stänger förrän 02:00.
Ni har inte uppe att göra, jävla örebrojävlar.

Jag blir krÄNgt av att alla jävlar blir KRäNgtA av all möjlig jävla skit.
KrÄnGt I tell you!

Last edited:
Igår blev jag jävligt krenGt (så stavas det ja) när der polizie ringde på dörren.
- Eldar du skräp i kakelugnen?
- Ehh, nej.
- Grannarna påstår det, dom bad oss kolla det.
- Då måste dom vara nyinflyttade för kakelugnarna i den här kåken murades igen för 30 år sedan.

Man kan ju reflektera över varför grannarna hellre ringer snuten än att ringa på dörren själva, jag bävar för att det börjar brinna på riktigt och ingen jävel ringer på.

Amatörer, säkert lantisar allihop :mad:

Igår blev jag jävligt krenGt (så stavas det ja) när der polizie ringde på dörren.
- Ehh, nej.
- Då måste dom vara nyinflyttade för kakelugnarna i den här kåken murades igen för 30 år sedan.

Man kan ju reflektera över varför grannarna hellre ringer snuten än att ringa på dörren själva, jag bävar för att det börjar brinna på riktigt och ingen jävel ringer på.

En lantis hade knackat på och konstaterat att eftersom du nu eldar sopor så är det säkert ok om du håller snattran om denne gör det en annan gång.

Finns en anledning länsman sällan har stora resurser på landsbygden...

- Ehh, nej.

Så, var eldade du sopor då? baksidan? :D

Så, var eldade du sopor då? baksidan? :D
Apropå sopor ja, vi röstade för några år sedan om att ta bort sopnedkastet och istället ha ett öppet soprum med källsortering, jodå det är ju jättebra och så behöver inte sopgubbarna slita med den förbannade karusellen heller.
Hur gick det sen, jo alla sopsäckar ligger på golvet eftersom dom är så fulla att det blir för tungt för ställningen.
Då kastar man helt enkelt skiten ovanpå, inklusive granar, kartonger, möbler, gamla lampor osv.

Det fina grov-soprummet tio meter bort gapar tomt.

- Ehh, nej.

ryktet går väl i trapphuset att du är hardkår-biker! :yoparty

ryktet går väl i trapphuset att du är hardkår-biker! :yoparty
Äh, jag har ju inte haft hoj på två år och här flyttar det in nya grannar varannan vecka tamefan, ingen hälsar, ingen väntar med hissen, näärå bara pang igen med dörren framför näsan på en.

KrenGt e bara förnamnet.

Diskuterade det här tramset med alla lättkrängta jävlar med en serietecknare idag, som råkade ut för någon som inte tyckte att det här med det fria ordet var en bra idé och fick sand i muttan när någon tecknare sagt något jEttEDûmt.
Alltså, kan vi inte bara börja använda rätt ord för tramset igen?
Folk är fan inte kränkta, de är stötta. Lättstötta våp.

Äh, jag har ju inte haft hoj på två år och här flyttar det in nya grannar varannan vecka tamefan, ingen hälsar, ingen väntar med hissen, näärå bara pang igen med dörren framför näsan på en.

KrenGt e bara förnamnet.

Svenskjävlar!

Last edited:
Genomförde ett planerat audiogram idag (hörselprov that is) m a a tidigare bortfall av hörseln i ena örat. Efter sedvanligt pipande och tryckande fick man så komma ut ur båset för en snabb redovisning av damen i sina bästa mogna år iförd landstingets tjänstekostym.

Jo, hon konstaterade mycket riktigt en avvikelse i hörselprestandan men det tyckte hon "inte var så anmärkningsvärt för en gubbe i min ålder"....

Va fan?!??

Genomförde ett planerat audiogram idag (hörselprov that is) m a a tidigare bortfall av hörseln i ena örat. Efter sedvanligt pipande och tryckande fick man så komma ut ur båset för en snabb redovisning av damen i sina bästa mogna år iförd landstingets tjänstekostym.

Jo, hon konstaterade mycket riktigt en avvikelse i hörselprestandan men det tyckte hon "inte var så anmärkningsvärt för en gubbe i min ålder"....

Va fan?!??

Hon KrenGte dig! :fakta

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti