I-landsfråga?!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Satt å funderade lite i samråd med min flickvän...

HUR F-N lyckas dom att få inte tre färger på rad i tandkrämstuben??

Är det olika "avdelningar" i tuben?

Seså, visa nu att SH är världens bästa forum där man kan fråga och få reda på allt..

:hej

hållundan skrev:
Satt å funderade lite i samråd med min flickvän...

HUR F-N lyckas dom att få inte tre färger på rad i tandkrämstuben??

Är det olika "avdelningar" i tuben?

Seså, visa nu att SH är världens bästa forum där man kan fråga och få reda på allt..

:hej

Det är tre olika avdelningar i tuben som är avgränsade med smala spalter av valfett. :hej

gladh

nästa gång tandkrämen är slut skär sönder den så får du se, är sant att det är olika avdelningar för var färg.

Bamsetandkräm rockar :banana
Smakar bättre dessutom :hej

750RR

triple skrev:
tandkräm? valfett?
Jag använder tvål, mycket bättre för miljön
Varför inte motorolja??? den renar och innehåller inte valfett!

Eller kör man dom därna tripplarna på valfett??

Last edited:
Just så..

Ska det vara så svårt att förstå att olika geggamojjor med olika densiteter inte vill blanda sig med varandra?
Som olja å vatten! har ni inte sett de söta små vätskefyllda glasbollarna med typ en vindsurfare i... olja å vatten...

Edit: och att få in de olka smörjorna i tuben borde ju vara ganska enkelt i ett land där man har folk som flugit till månen...

korvgubbe skrev:
Ska det vara så svårt att förstå att olika geggamojjor med olika densiteter inte vill blanda sig med varandra?
Som olja å vatten! har ni inte sett de söta små vätskefyllda glasbollarna med typ en vindsurfare i... olja å vatten...

Edit: och att få in de olka smörjorna i tuben borde ju vara ganska enkelt i ett land där man har folk som flugit till månen...

Finns inte en svensk som varit på månen. :mattias

750RR

maverick_750rr skrev:
Finns inte en svensk som varit på månen. :mattias

750RR

Aj då.. själv hade jag fått för mig att Colgate var från staterna som allt annat onödigt: Cruise-Control, "Lean Mean Fat-reducing Grillin' machine" och george W Bush...

korvgubbe skrev:
Aj då.. själv hade jag fått för mig att Colgate var från staterna som allt annat onödigt: Cruise-Control, "Lean Mean Fat-reducing Grillin' machine" och george W Bush...

george W Bush är den första afrikanska kvinnan som lyckats bli president i staterna :crash

750RR

Silwer skrev:
det lustiga är att jag kollade i en tub förut och då var de avskilda väggar mellan färgerna, men utvecklingen går ju framåt:-)

Det var det inte alls det, du vill bara försvara din dumhet ditigare printat ovan. nu är du totalt bortgjord och kommer bara med fler dumma inlägg.
Lägg ner, lägg om eller nåt :3freak

750RR :hej

Nyheter

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...