MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Såg förra säsongen på datorn, har för mig det var via tv4:as hemsida och att det va gratis. Därför tänkte jag vänta några veckor innan jag började kolla den här gången, tycker de är drygt att bara se 1/2h och sedan behöva vänta en hel vecka till nästa avsnitt...
Men när jag surfade in på deras sida nu så verkar det som att dom börjat ta betalt via nånting som heter TV4 anytime, kostar iofs bara 49:-/mån. Men eftersom jag redan betalar tv-licens och boxer abbonemang så tycker jag att det får räcka så.
Finns det nån annan sida där man kan se årets avsnitt? Är ute efter ett lagligt sätt i 1:a hand.
Men när jag surfade in på deras sida nu så verkar det som att dom börjat ta betalt via nånting som heter TV4 anytime, kostar iofs bara 49:-/mån. Men eftersom jag redan betalar tv-licens och boxer abbonemang så tycker jag att det får räcka så.
Finns det nån annan sida där man kan se årets avsnitt? Är ute efter ett lagligt sätt i 1:a hand.