Hyra mc i Malmö?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Jag är väldigt sugen på att hyra en motorcykel. Vet dock inte riktigt vart jag ska vända mig. Hade tänkt mig nånstans runt 6-800cc. Vet att MC-Huset ska ha. Någon erfarenhet där? Antar att jag får ringa dom och kika.. Andra tips mottages tacksamt. :)

Hur länge och hur långt tänkte du köra? Kanske räcker med en längre provkörning?

Hur länge och hur långt tänkte du köra? Kanske räcker med en längre provkörning?

Det är bara en kortare tur. Eller någon timme sådär. Helst skulle jag såklart haft en hoj över helgen men.. Ringde MC-Huset. Dom skulle visst bara ha en er6F. Jag vill ha naked! :( Och dom har inget uthyres. Bara demo. Finns ett annat ställe här i Malmö som jag ska kika på. Du vet inget bra i Lund som skulle kunna ha? :)

Det är bara en kortare tur. Eller någon timme sådär. Helst skulle jag såklart haft en hoj över helgen men.. Ringde MC-Huset. Dom skulle visst bara ha en er6F. Jag vill ha naked! :( Och dom har inget uthyres. Bara demo. Finns ett annat ställe här i Malmö som jag ska kika på. Du vet inget bra i Lund som skulle kunna ha? :)
Lillemans MC finns ju här i Lund. Kolla med dom, men ett tips är väl att du går in och visar dig genuint intresserad av en hoj och att du funderar på att köpa men att du vet vilken modell.

Tänk på att självrisken om du kraschar oftast är väldigt hög, allt från 10 000:- upp till 17 000:-, beroende på handlare.

Lycka till :tummenupp

Jag ringde runt om det där för ett bra tag sen.
Fick tag i nån som hade ett par modeller för uthyrning, men när de berättade att det krävdes en deposition på 30.000:- :död (om minnet inte sviker, kan ha varit 20-25 med, men det var i alla fall way over min budget) slängde jag bort telefonnumret fortare än kvickt...

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back