Hyra hoj?

Zebba

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
CBR 900 Crf 250 450
Ska köra upp om en vecka å som de ser ut nu så hinner jag inte skaffa en hoj tills dess.
Har hört att man kan hyra hoj för de. Dock inte av vv själva.
Så är det någon som vet något företag som hyr ut till uppkörning i STHLM helst södra delen, någon?
Har hört att Yamaha Center i Haninge hyr ut, men gör de för sådanan som ska köra upp?

Om någon kunde svara så skulle de vara:tummenupp

Kör du inte upp via trafikskola? Isåfall står väl trafikskolan för hojen...Men du kanske är privatist...?

En kollega till mig hyrde hoj på Mabis när han skulle köra upp, ligger iofs i Jakan/Barkarby men ändå.

Zebba skrev:
2378927 Ska köra upp om en vecka å som de ser ut nu så hinner jag inte skaffa en hoj tills dess.
Så är det någon som vet något företag som hyr ut till uppkörning i STHLM helst södra delen, någon?
Har hört att Yamaha Center i Haninge hyr ut, men gör de för sådanan som ska köra upp?

MCvaruhuset Norra Stationsgatan hyr ut Traja... Hyrde en riktigt trevlig 900 där ett dygn.

HAr kollat med Haninge med de verkar bara hyra ut Scoter

Zebba skrev:
2378927 Ska köra upp om en vecka å som de ser ut nu så hinner jag inte skaffa en hoj tills dess.

En del trafikskolor hyr ut hojar.. Grönlunds hyr ut, de har väl i Haninge?

Jo de e som privatist.
Ska nog testa å höra med mcvaruhuset. För jag ringde några körskolor men de var ju omöjligt att få en hoj samtidigt som min uppkörning.

Zebba skrev:
2381633 Jo de e som privatist.
Ska nog testa å höra med mcvaruhuset. För jag ringde några körskolor men de var ju omöjligt att få en hoj samtidigt som min uppkörning.

MC varuhuset hyr inte ut till uppkörning Yamha Center hyr bara ut skotrar. Grönlund trodde jag men nej nej sådan håller de inte på me. E fan omöjligt att köra upp som privatist utan hoj.

Ring till alla körskolor i storstockholm så hittar du säkert nån som hyr ut! :tummenupp

Köp en hoj att köra upp med - jag antar att du skall köpa en hoj ändå och inte bara tar A-behörighet för att det är en kul grej?!

Kanjkse inte ett alternativ för dig men jag lånade hoj av en polare för uppkörningen, var också privatist!

Vurpan 40 skrev:
2380938 En del trafikskolor hyr ut hojar.. Grönlunds hyr ut, de har väl i Haninge?

det är bara Grönlunds solna som hyr ut och då måste man kört lite där så dom har sett att man kan hantera mc`n pröva mabi eller tule trafikskola:tummenupp

Lycka till, har själv försökt hyra MC för en dag, för nöjes skull men det verkar svårt..

Måste också höra med MC varuhuset..

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa