Hyra garage, dela garageplats runt lund malmö hbg området.

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Någon som har lite plats över och vill dela med sig? Eller tips var man kan hitta platser/garage. Hade gärna haft den hemma med det är 6 trappsteg upp till min dörr.

Vad snackar vi om? Vinterförvaring, uppställningsplats, mekplats?
Möjligt att jag kan ordna lite plats men det beror som sagt på vad det gäller för sorts plats.
Glasklart, eller hur:D:tummenupp

Möjligt att jag kan ordna lite plats men det beror som sagt på vad det gäller för sorts plats.

En plats där jag kan ha hojen helt enkelt. Vill inte ha den ståendes på gatan. Mecka, nja, kanske skruvar av något hjul eller kåpa, men inget mer.

Var finns du o platsen då?

6 trappsteg fixas med aluramp av samma modell som handikappade tanter har i trappuppgången...

6 trappsteg fixas med aluramp av samma modell som handikappade tanter har i trappuppgången...

Ja om man hade haft en sådan! Var får man tag på en? Blir rätt mycke lutning dock. Var ute i trapphuset och mätte, 128cm högt 370cm långt, vilket ger en lutning på ca 26grader.

Kolla med Shurgard på lundavägen i Malmö, där står den säkert. De har ett parkeringsgarage på tredje våningen. Finns en hel del motorcykelplatser. Själv hyr jag en bilplats (650 skr/mån), så jag kan ställa bilen då jag är ute med hojen (när den inte är nedplockad i molekyler).

Lycka till med letandet!
/B)

det är inte så att du kanske vet nånstans man billigt kan ha en papplåda med hojdelar? får inte ha dem på min hojplats mer...

annars kan man ju haka av en dörr i lägenheten och lägga i trappan.. det gjorde jag. fast 3,70m räcker den ju inte riktigt till.
(sorry, men jag är tvungen.. arcsin(1,28/3,70)=20 grader?)

annars kan man ju haka av en dörr i lägenheten och lägga i trappan.. det gjorde jag. fast 3,70m räcker den ju inte riktigt till.
(sorry, men jag är tvungen.. arcsin(1,28/3,70)=20 grader?)

Jag ritade ner måtten skalenligt på papper och mätte med gradskiva, hur kunde det bli så fel :huvet

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back