Husqvarna/Husaberg köp

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10, CB750 Hornet -25
Hejsan alla motardproffs!

Jag har en god vän som går i motardköpartankar och har tittat lite närmare på en Husaberg 650 och en Husqvarna 570, båda av årsmodell 2002 tror jag.

Finns det något speciellt att se upp med på dessa maskiner, eller rättare sagt, VAD är det man ska kolla upp extra noga?

Gärna lite övrig info om körupplevelser, hur mycket skruvning handlar det om på dem, är nån dyrare att äga än den andra?

All info ni kan bjuda på skulle vara mycket uppskattat!!

Vet att sökfunktionen är en utmärkt funktion, men lite kan ni få jobba för att utöka motardåkandet bland folket :hihi

Tack på förhand
Pär G

p.grip skrev:
Hejsan alla motardproffs!

Jag har en god vän som går i motardköpartankar och har tittat lite närmare på en Husaberg 650 och en Husqvarna 570, båda av årsmodell 2002 tror jag.

Finns det något speciellt att se upp med på dessa maskiner, eller rättare sagt, VAD är det man ska kolla upp extra noga?

Gärna lite övrig info om körupplevelser, hur mycket skruvning handlar det om på dem, är nån dyrare att äga än den andra?

All info ni kan bjuda på skulle vara mycket uppskattat!!

Vet att sökfunktionen är en utmärkt funktion, men lite kan ni få jobba för att utöka motardåkandet bland folket :hihi

Tack på förhand
Pär G

Säg som det är, det är du själv som vill ha en motard. Hur som helst vet vi inget om hur hojen ska användas, busa, tävla eller åka till jobbet. Bifogar en länk med husan och en mindre extrem maskin. Sen får nog din "kompis" söka lite själv också... :D
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=8505&page=1&pp=20&highlight=Husqvarna+service

Hahaha ,ja man skulle ju lätt kunna tro det, men faktum är att det finns en kompis i detta fall, han hade bara lite svårt att regga sig själv.

Den skall förövrigt nog mest användas till att busa med, tror inte det blir många turer till jobbet med den.

Jag ska kolla på länken och kanske anstränga mig att söka lite :tungan

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back