Husqvarna 570, något att ha?

Twentyfourseven

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2006
Hoj
Ktm 690SM -09
Har tittat på den här några gånger och tänkt att man kanske skulle bytt mc, och nu är den dessutom sänkt 5k.

http://www.blocket.se/vi/9842220.htm?ca=17_s

Frågan är hur den håller, byta olja var 100mil eller va de är, är väl inga problem men om man åker på kolvbyte och liknade eller kanske rent av motorhaveri är det ju inget att tänka på.

Har lagom fin svart plast, lv-reggad och helsystem precis va man vill ha men priset är ju kanske bästa:D

Twentyfourseven skrev:
2639909 Har tittat på den här några gånger och tänkt att man kanske skulle bytt mc, och nu är den dessutom sänkt 5k.

http://www.blocket.se/vi/9842220.htm?ca=17_s

Frågan är hur den håller, byta olja var 100mil eller va de är, är väl inga problem men om man åker på kolvbyte och liknade eller kanske rent av motorhaveri är det ju inget att tänka på.

Har lagom fin svart plast, lv-reggad och helsystem precis va man vill ha men priset är ju kanske bästa:D

Hör med Barrett här på forumet. Han har en sån ståendes tror jag.

Lustigt att han inte skriver hur långt den gått.. Är ju totalt ovesäntligt hur långt den gått sen han lv reggade den :huvet

tjaba, jag har en 570 -03 som jag plockade upp fran ebay for £1800 (25500kr) for ett par veckor sen. Rent allmant sa ar det en bra sm med ca 10 h mellan olje byten, ca 30 h mellan ventiljusteringar och 100 h mellan kolvbyten om man anvander den pa landsvag (enligt manualen). Det ar ju ingen hoj att aka nagon langre stracka med da sadeln e stenhard och den vibrerar ganska mkt. Effekten kan ju diskuteras (hoppade av en R6 till denna) men med helsystem ska den ligga nanstans pa 60-65hk pa slangen. Ska du kora mkt i storstad eller tavla ar den ypperligt rolig..

Som det sags har borta iaf ar 570 (610) motorn typ skottsakra om man ser efter dom.

//Crille

crille_h skrev:
2640333 tjaba, jag har en 570 -03 som jag plockade upp fran ebay for £1800 (25500kr) for ett par veckor sen. Rent allmant sa ar det en bra sm med ca 10 h mellan olje byten, ca 30 h mellan ventiljusteringar och 100 h mellan kolvbyten om man anvander den pa landsvag (enligt manualen). Det ar ju ingen hoj att aka nagon langre stracka med da sadeln e stenhard och den vibrerar ganska mkt. Effekten kan ju diskuteras (hoppade av en R6 till denna) men med helsystem ska den ligga nanstans pa 60-65hk pa slangen. Ska du kora mkt i storstad eller tavla ar den ypperligt rolig..

Som det sags har borta iaf ar 570 (610) motorn typ skottsakra om man ser efter dom.

//Crille

Som ja trodde ungefär, men vrf är den så billig? 35000, kanske kan det vara så att motorn inte är i det bästa skicket.. iof kan du ju få en husa med få mil, nyrenoverad för ca. 35-40 000.

Tack för svaret, är ju inte långt att åka så får väl ta en titt på den i alla fall :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back