Hur svårt kan det va?

Gufo

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
En me trampor
Kom ut till bilen i eftermiddags och ser ett konstigtformat löv (det är ju höst så det var det första jag tänkte på), går lite närmare och inser att det är en P-bot. Hmmm kliar mig i huvudet och börjar fundera över situationen. BILEN står ju på min parkeringsplats, som jag betalar 70:- (inte mycket men ändå) i månaden för........ är detta ett nytt sätt för Securitas att dryga ut sin kassa måntrå? Tydligen så är platsen inte uthyrd, är iaf den anledningen som anges på boten. Konstigt att jag tvingas betala för den då men men. Förövrigt första p-boten jag får, att man skulle lyckas få den på sin egen parkeringsplats var ju lite överaskande. Ska ringa till hyresvärden och securitas imorn o höra vad som är problemet.

vänta lite, ska bara byta stift i pennan innan jag kan notera.

Securitas lapplisor kan suga! Det bästa är ju när dom ska börja leka trafikpoliser. Har hänt två gånger nu, att dom börjat tjafsa om att jag brutit mot diverse trafikregler:arsele

Spola lappen, låtsas som att det regnar..

När påminnelsen kommer, gör likadant..

När inkassokravet kommer, dags för rätten..

Väl där: fram med hyreskontraktet för p-platsen efter att du suttit tyst och låtsat som att det regnat :arsele

Jag fick en bot häromdagen.
Men det är inte viktigt.
Den viktiga frågan är.
Rökte du lövet?

VeM!!?!??!?!?! VEM!?!??!? VARe!!!????!!

VEM LA eN FUckInG p-BOT pÅ MIn Bil!?!?!??!?!???!?!?!?!?!??!

VeM!!?!??!?!?! VEM!?!??!? VARe!!!????!!

VEM LA eN FUckInG p-BOT pÅ MIn Bil!?!?!??!?!???!?!?!?!?!??!

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z9vUnd86Ohg&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z9vUnd86Ohg&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...