Hur snabbt kör du? [POLL]

Hur snabbt kör du vanligtvis

• Antal röstningar
    0
Jag tog "Alldri under 150 på..." men det stämmer inte riktigt, 130-140 nånstans brukar jag nog ligga i. De e därför jag inte kör gata längre. Jag klarar fan inte av det.

Man varierar väl lite beroende på var man är, hurdan trafiken är, etc... 90/110-väg går det väl undan på men 70/50/30-sträckor tar jag det rätt lugnt då de begränsningarna är där av någon anledning, tex. barn i närheten eller så.

Jahapp, en till tråd som ger våra motståndare vatten på sina kvarnar, exvis får f-bolagen en till anledning att höja premierna, snuten får en anledning till att sätta åt oss hårdare osv osv är dom ser vad vi anser om lagar och regler...

När jag pendelåker till skola och jobb går det oftast rätt lugnt till. Tanken är att spara på materialet (soppa, däck mm.) lite till ren nöjesåkning.

Jag kör överlag ganska lagligt, men det händer ibland att jag tar ett litet skutt när vägen är fri o ensam...

Hittade inget vettigt alternativ att kryssa i, jag varierar min fart och anpassar mig till rådande trafiksituation..eller nått sånt.

kör vettigt för det mesta..... ibland växer dock hornen ut i pannan o då kör man som en galenpanna....

OlleR skrev:
Jag tog "Alldri under 150 på..." men det stämmer inte riktigt, 130-140 nånstans brukar jag nog ligga i. De e därför jag inte kör gata längre. Jag klarar fan inte av det.

Jag valde samm, men ibland så får man ju ett tokryck och kör lagligt oxå. Men deeet är sällsynt det!!!!

Kör i princip alltid 90-100 i högsta växeln, kvittar hastighetsbeg. På motorväg kör jag lagligt, men jag kör aldrig motorväg :arsele
Det jag respekterar är 30km/h och tätbebyggelse, annars så kör jag så snabbt det går och så snabbt jag kan.

Men vad fan? "Allri"?!

Jag ska göra en poll och kolla hur många på sporthoj.com som är underutbildade analfabeter.

sgtpepper skrev:
Men vad fan? "Allri"?!

Jag ska göra en poll och kolla hur många på sporthoj.com som är underutbildade analfabeter.

Gör det, ta med en poll med om hur många som särskriver så ska jag supporta dig tiill 110% :)

craffe skrev:
Gör det, ta med en poll med om hur många som särskriver så ska jag supporta dig tiill 110% :)
Jag med....!
Här är några exempel från sh:

broms problem
Södertälje folk
hoj låt
Har besluts ångest snälla hjälp mig
Döds dömt

:gnissla

witte skrev:
Jag med....!
Här är några exempel från sh:

broms problem
Södertälje folk
hoj låt
Har besluts ångest snälla hjälp mig
Döds dömt

:gnissla

Ett annat exempel på varför särskrivning måste bekämpas och förgöras:

Kontaktannons:

Mörk hårig sjuk sköterska söker man för intimt umgänge :D

Jag kör fort när jag inte kan skada någon annan........

Hålla på att tokgasa bland folk som inte har koll (läs: bilister) är ju kvalificerat vansinne!

Nej, tacka vet jag en folktom, bortglömd och nyborstad vägslinga utanför city.
Då skulle t.o.m jag kunna få upp hastigheten lite!................. OK, rejält då!

Sen har vi farbror Blå, en riskfaktor som inte är så kul som man skulle kunna tro.

Tänk dej ett år utan körkort.................ÅNGEST!

Back