laidback
En fin avföring är bästa huvudkudden!
- Gick med
- 19 Dec 2010
- Hoj
- En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Hur ska vi säga?
Hittills har det varit ganska enkelt när vi vill beskriva en motorcykels årsmodell,
exempelvis ”Jag har en r6 -05” eller ”-72:ans kawa z1 är snyggast på jorden”.
Nu däremot stundar svårare tider.
Om mindre än två år kommer himlen att mörkna. Då närmar sig ett tungt beslut.
Då kommer nämligen -13 årsmodeller eller årsmodell -13 eller -13:ans årsmodell
eller -13
ns årsmodeller…Ja ni hör ju.
Det här är allvarligt. Det lättaste vore att helt enkelt hoppa över åren 2013 till2019,
men det blir nog svårt att förankra hos den delen av jordens ca.6 miljarder människor som inte åker hoj.
Vi har mindre än två år på oss att besluta hur vi ska ha det, så nu föreslår jag att den språkliga expertisen på SH kavlar upp skjortärmarna, borrar ned huvudet och gör sitt för att vi ska slippa sväva i ovisshet och stå där och stamma när vi stegar in hos hojnasaren och beställer
de nya läckerbitarna i framtiden.
Beslutet är Ert.
Hittills har det varit ganska enkelt när vi vill beskriva en motorcykels årsmodell,
exempelvis ”Jag har en r6 -05” eller ”-72:ans kawa z1 är snyggast på jorden”.
Nu däremot stundar svårare tider.
Om mindre än två år kommer himlen att mörkna. Då närmar sig ett tungt beslut.
Då kommer nämligen -13 årsmodeller eller årsmodell -13 eller -13:ans årsmodell
eller -13

Det här är allvarligt. Det lättaste vore att helt enkelt hoppa över åren 2013 till2019,
men det blir nog svårt att förankra hos den delen av jordens ca.6 miljarder människor som inte åker hoj.
Vi har mindre än två år på oss att besluta hur vi ska ha det, så nu föreslår jag att den språkliga expertisen på SH kavlar upp skjortärmarna, borrar ned huvudet och gör sitt för att vi ska slippa sväva i ovisshet och stå där och stamma när vi stegar in hos hojnasaren och beställer
de nya läckerbitarna i framtiden.
Beslutet är Ert.
Last edited: