Hur ska tröjorna se ut

Var ska Uppsala RoadRunners stå?

• Antal röstningar
    0
Jag röstar på RoadRunners-tryck på ena armen så att man kan ha en slogan också. :tummenupp

Då jag inte tänkt ha slogan röstade jag på att ha det på ryggen, utan slogan.. :rolleyes:
Det som står på armen syns ju inte lika bra..

Men det spelar inte så stor roll hur det blir för mig.

På ryggen istället för slogan, har inte heller planerat att skriva något annat där.

Uppsala Roadrunners på ärmen UTAN förkortning :fakta

Då tycker jag vi nu bestämmer att vi tar "Uppsala RoadRunners" som armtryck :fakta :tummenupp

De som inte vill ha en egen slogan kan ju ha Uppsala RoadRunners på ryggen också (istället för sloganen). Det tänker iaf jag ha :bow

Kryptonit skrev:
De som inte vill ha en egen slogan kan ju ha Uppsala RoadRunners på ryggen också (istället för sloganen). Det tänker iaf jag ha :bow

Du är inte dum du! Bra idé, pax jag också! :tummenupp

Vaddå egen slogan på ryggen? :confused: Kan ingen beskriva, i detalj, hur tröjan kommer att se ut? Dvs vilket tryck och var!

Vad jag förstår blir det nåt orangt (stavas det så?) "Sprorthoj.com" på ryggen + nicket ovanför + Uppsala Roadrunners på ena armen. Och på andra armen?? Slogan???

n'Lasse skrev:
Vaddå egen slogan på ryggen? :confused: Kan ingen beskriva, i detalj, hur tröjan kommer att se ut? Dvs vilket tryck och var!

Vad jag förstår blir det nåt orangt (stavas det så?) "Sprorthoj.com" på ryggen + nicket ovanför + Uppsala Roadrunners på ena armen. Och på andra armen?? Slogan???

På andra armen lär det stå "sporthoj.com".
Under sporthojsloggan på ryggen kan man skriva en slogan... Där Limpan skrivit "Uppsala":
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=10809
:)

Eh, det finns ju en ny Sporthoj.com logga. Men vi kommer väl att ha den gamla loggan som på de gamla tröjorna, eller?

Förresten - vem handhar beställningen? Deadline? :confused:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...