hur ska millen se ut.. hjälp mej!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Säg mej, vad ska man göra med den hojen, fighter, andra kåpor kanske ngt i stil med R1 -02 krashkåpor i army-lack, bara av med kåpor och göra en caferacer??? hjälp mej och kom med förslag, gör ngt finare/roligare med den hojen!

Bifogat

• mille.jpg
    mille.jpg
    77.9 KB · Visningar: 240
Säg mej, vad ska man göra med den hojen, fighter, andra kåpor kanske ngt i stil med R1 -02 krashkåpor i army-lack, bara av med kåpor och göra en caferacer??? hjälp mej och kom med förslag, gör ngt finare/roligare med den hojen!

Tycker den ska se ut som den gör, möjligen med lite hetere färgkombination..

ta bort alla kåpor och bygg från grunden.

Watz har annars gjort oms in Aprilia väldigt snyggt med avgassystem i arslet och Ducati 999-frontkåpa.

http://www.apriliaforum.com/forums/showpost.php?p=1476665&postcount=9

Annars streetfighter stuck på den...Du kan väll fan inte mena att du ska sätta R1 kåpor på millen?, då bör du skjutas förstöra en Italiensk hoj med japs kåpor...då blir det binda fast dig vid ett träd så får något rivjärn till tjej ge dig smisk :näsblod

ta bort alla kåpor och bygg från grunden.

Watz har annars gjort oms in Aprilia väldigt snyggt med avgassystem i arslet och Ducati 999-frontkåpa.

finns de ngn som kan lägga upp en bild på den hojen.. vore kanon :tummenupp

Hade jag vart du hade jag lackat om den i -02:ans silver/orange färgsättning. Millen är skitsnygg original, byt till nån av de andra färgsättningarna bara. Och dubbla highpipes (finns slip-on från Gianelli) är brutalt läckert. :tummenupp

Bilder på Watz hoj har du t.ex. här: http://www.familjenborgh.com/galleri/thumbnails.php?album=74

Vill du ha hjälp med styling :gnissla

P1010029%20(Custom).JPG

Visst är den super nice :yoparty inte mycke du behöver ändra på bara lacka fälgarna,klistermärken och tona.

Så får du en läcker hoj :tummenupp

Last edited:
Den här gillar jag.

aprilia280306_77819.jpg

men kära nån.. VARFÖR photoshoppar man bort avgassytemet men inte den snuskigt fula skylthållaren (som ingen vettig människa behåller ändå)?

punka på bakdäcket har den oxå.. :rolleyes:

iaf millens kåpor bör du inte ändra på (riktigt läcker hoj!), färgkombon, tja.. hitta på nåt skoj vetja :) själv har jag alltid gillat aprilias oreange/blå färgkombo tex..

sen har jag aldrig gillat avgasrören på millarna, hitat på nån fräck lösning där du gömmer dom antingen under sadeln 999stylie eller under magen R6 style kanske??

men kära nån.. VARFÖR photoshoppar man bort avgassytemet men inte den snuskigt fula skylthållaren (som ingen vettig människa behåller ändå)?

iaf millens kåpor bör du inte ändra på (riktigt läcker hoj!), färgkombon, tja.. hitta på nåt skoj vetja :) själv har jag alltid gillat aprilias oreange/blå färgkombo tex..

sen har jag aldrig gillat avgasrören på millarna, hitat på nån fräck lösning där du gömmer dom antingen under sadeln 999stylie eller under magen R6 style kanske??

E inte detta en 125a? eller har dom photoshoppat bort avgasystemet??

De sitter på vänster sida?

Rolla den grön och fixa John Deere dekaler till tanken *häpp*

Rolla den grön och fixa John Deere dekaler till tanken *häpp*

Funderar på att få min retta att se rostig ut och skriva Fiat R-UNO på den,
(R1 på Italienska) får då en hyllning till gp teamet och unikt tema på köpet:D

Last edited:
Så här ska en mille se ut--- inget snack om saken--- en av dem snyggaste hojarna genom tiderna. :yoparty

ApriliaMille_R%202003.JPG
:yoparty

Denna är rätt läcker!

Bifogat

• Dekaler1.jpg
    Dekaler1.jpg
    84.2 KB · Visningar: 63
  • Dekaler2.jpg
    Dekaler2.jpg
    101.7 KB · Visningar: 57
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing