Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stuff skrev:2067054Tänkte ta en sväng där på väg hem från jobbet. Men det känns inte aktuellt om det ligger lösgrus i var och varannan kurva. Någon som har tagit en tur där nyligen?
OopsSVooSh skrev:2067059Se längre ner i samma forumsdel![]()
lorkan skrev:2067441Törs man fråga vad den här kända "bulten" är ? 08-ställe antar jag.![]()
njelger skrev:2067453Korrekt. En väg söder om stan.
Det är en slingrig vägen som DanTheMan tydligen innehar rekordet på,lorkan skrev:2069934Inget mer speciellt med den ? Bara en väg söder om sthlm ?
Oddjob skrev:2070018Det är en slingrig vägen som DanTheMan tydligen innehar rekordet på,
väldigt rolig sägs det, har planer att köra upp dit någon gång.
Krills skrev:2070278Ghostrider har ju det nuvarande rekordet om jag har förstått saken rätt. I den senaste rullen gör han ju ett försök att knäcka det som han verkar ha lyckats med om man kollar på filmen. Eller har jag fel?
Vafalls?! Hmm jag tror jag har ett likadant bakdäck..Zee skrev:2067061Om du fortfarande kör med Avon Azaro 46 som bakdäck rekommenderar jag att du kör lugnt oavsett var du ska köra. Om inte det däcket varmkörs nära dess smältningsgrad så är det i princip värdelöst.
Jag vet att jag har likadant mönster men jag vet inte om det är precis det.Fürstenhoff skrev:2070521Helt OK som vanligt gatdäck - men att köra avancerad kurvkörning är INTE att rekomendera!!
/Fürstenhoff.
jasså det sög ju pung att höra..Fürstenhoff skrev:2070530Just detta AVON däck passar egentligen INTE som ett däck på en R1'a med sin effekt oavsett körsätt - om man inte övningskör förståss!!![]()
/Fürstenhoff.
Åkt ett par gånger under vinterhalvåret .. bulten känns trasigare än någonsin. Sprickor å hål i vägen på sina ställenStuff skrev:2067054Tänkte ta en sväng där på väg hem från jobbet. Men det känns inte aktuellt om det ligger lösgrus i var och varannan kurva. Någon som har tagit en tur där nyligen?
Hmm då den lokala handlaren (och där jag har finfin rabatt) lagerför Bridgestone och inte Avon så blir det nog ett battlax av nåt slag.Fürstenhoff skrev:2070565Sorry!!
Dock funkar deras ProXtreme eller VIPER helt OK!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2070515He he he, och hur fort har JAG kört där då om jag får fråga eftersom att du vet att DTM har den snabbaste tiden på "Slingerbulten"!!![]()
Jag menar - jag har kört MÅNGA sekunder under banrekordet för mc med min K5'a på Nürburg ring - varför skulle DTM's tid vara så omöjlig då!!![]()
/Fürstenhoff.
Victor skrev:2070973Åh, har du kört snabbare än honom då? För det är verkligen vad du antyder och vill ha sagt med det där.
Jag har hört skvallerrykten som säkert är helt osanna om att du erbjöd honom ett set däck för att han skulle köra din hoj i ditt skinnställ ett par repor med tidtagning & filmning.
Vilken massa skit man för höra.
Victor skrev:2070973Jag har hört skvallerrykten som säkert är helt osanna om att du erbjöd honom ett set däck för att han skulle köra din hoj i ditt skinnställ ett par repor med tidtagning & filmning.
Vilken massa skit man för höra.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden