Hur rädd ska man vara om sitt skinnställ???

skulle tro att det siter utanpå för det får inte plats ainnanför, bra att han användert det iallafall...

Svårt att tro det sitter kvar där ifall han klotar. Men visst, går det inte in under så är det väl bättre än inget kanske?

Det får i princip alltid plats innanför stället.. Får man inte plats med det innanför stället är man dum som köpte ett så übertight ställ. Men jag skulle bli väldigt förvånad om han verkligen inte fick på sig det innanför stället..

Edit: I så fall skulle det väl vara om han var puckelryggad eller nått:rolleyes:

Det får i princip alltid plats innanför stället.. Får man inte plats med det innanför stället är man dum som köpte ett så übertight ställ. Men jag skulle bli väldigt förvånad om han verkligen inte fick på sig det innanför stället..

När ett helställ är helt nytt kan det hara ett h-e att få på sig det utan hjälp de första gångerna. (För att inte prata om paniken som utbryter när man ska ha av sig det:D :D)

Hade man köpt en storlek större hade man haft ett för stort ställ efter en vecka:huvet :huvet
I mitt fall finns ju sällan en storlek större heller eftersom jag är rätt lång:D :D

När ett helställ är helt nytt kan det hara ett h-e att få på sig det utan hjälp de första gångerna. (För att inte prata om paniken som utbryter när man ska ha av sig det:D :D)

Hade man köpt en storlek större hade man haft ett för stort ställ efter en vecka:huvet :huvet
I mitt fall finns ju sällan en storlek större heller eftersom jag är rätt lång:D :D

Tror det är av samma anledning jag också. Men de är ju en pest i början att få på och av sig det.

Ska jag stätta på mig den än idag behöver jag aningen hjälp eller en slev så jag kan peta ned ryggskyddet.

Men det värsta är ju om man ska ta av sig det och är svettig:gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...