Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skruva i bultar i de gängade hålen under svingen. Palla upp på pallbockar. Har du originalrör kan du palla upp under det, men sitt inte på hojen dårå.
Lossa alla bultar innan, för det kan bli lite vingligt.
Har originalrör. När jag var och bytte framdäck gjorde han så fast dock med stödet nere.
Biltema har alltid slut på bakre depåstöd när jag kollar, har dock hört att främre är ganska vingligt? Om man använder ett bakre stöd, kan man få upp främre på något smidigt sätt som är säkert?
Men åk till nästa biltema o kolla, biltema finns ju precis överrallt!
jag har använt biltemas frontstöd i 2 säsonger o det håller än.
200:- spänn kan det kanske vara värt att slippa pallbockar o annat halvdant skit.... eller?
Jepp, kan bara hålla med föregående talare. Lägg lite extra på den som lyfter under kronan annars så kan du råka ut för följande som jag gjorde när jag hade loss framhjulet för däckbyteVet inte om det var fel på materialet eller om stödet tryckte olyckligt på gaffeln
![]()
Jepp, kan bara hålla med föregående talare. Lägg lite extra på den som lyfter under kronan annars så kan du råka ut för följande som jag gjorde när jag hade loss framhjulet för däckbyteVet inte om det var fel på materialet eller om stödet tryckte olyckligt på gaffeln
![]()
biltema depåstöd får man för en jäkligt billig peng.. skulle hellre köpa det är att testa nått annat..
Har originalrör. När jag var och bytte framdäck gjorde han så fast dock med stödet nere.
Biltema har alltid slut på bakre depåstöd när jag kollar, har dock hört att främre är ganska vingligt? Om man använder ett bakre stöd, kan man få upp främre på något smidigt sätt som är säkert?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |