Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ringde f.ö försäkringsbolaget precis och skulle teckna en garageförsäkring på crossen. Men det gick inte sa dom, endast en halvförsäkring gick att teckna. När jag frågade varför och sa att det är ju inget registrerat fordon som får framföras på väg, så sa hon ändå att det var det gällde.
Till TS, ETT frågetecken per mening räcker. Resten ser retaderat ut
Nästan lika retarderat som att använda ordet retarderat. Dessutom ska man inte klaga på andras skiljetecken när man inte själv använder punkt i slutet av meningen.
Dessutom kan Man vara Lite mer försiktig Med användandet av Versaler.
Du har vaknat på fel sida va?Bara gnäll från dig idag. Är du bakis?
Förutom det här så tror jag inte att jag gnällt på någon idag. Dessutom är det alltid tillåtet att gnälla tillbaks på gnälliga besserschmitters i glashus.
Nästan lika retarderat som att använda ordet retarderat. Dessutom ska man inte klaga på andras skiljetecken när man inte själv använder punkt i slutet av meningen.
Försök inte få det att verka som att det var jag som började.Ingick inte ordet retarderat i ditt vokabulär så du blev grinig när du var tvungen att googla.
Sen ang punkter så tror Jag inte ens du behöver en i slutet av ett inlägg för att fatta att det inte finns något mer att läsa.
/Robin som blev grinig på Messerschmitten.
Tänkte lite på det nu när jag var iväg och köpte en ny cross i veckan. Hur fan vet man om den är stulen ?
En vanlig hoj är ju bara kolla regnr på lite snabbt, men på en cross finns ju bara ramnummer och motornummer, och inte fan ställer man sig och ringer in till snuten och ber dom kolla det.
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|