Hur ofta har vi sex med en partner...

• Thread starter Thread starter Gabor
  • Start date Start date

Hur ofta har vi sex med en partner, helst levande.

• Antal röstningar
    0

Gabor

Guest
PÅ allmän begäran så har frågan kommit upp om hur ofta vi sporthojare har sex egentligen, då räknat med en annan levande partner.
Vill någon spamma sönder tråden så är det helt ok, men försök att vara lite seriös i alla fall. Alla sexuella utsvävningar är ok.

Är det inte brukligt att frågeställaren själv ska svara först???? :va

Kia skrev:
2467041 Är det inte brukligt att frågeställaren själv ska svara först???? :va

Nä, jag svarar inte på privata frågor...ok, då har jag svarat, som brukligt är, men det var under hot....

Om jag svarar ärligt här kommer jag börja gråta:gråta

EDIT: Oj, jag glömde röd text

Det är sånna här poller som ger folk taskigt självför... :hihi

MINST 1 gång per dag iaf till en början... Om hon är lika kåt som jag så fortsätter det med minst 2 ggr per dag.

Efter 1 månad så blir man oftast sjukskriven från jobbet p.g.a. utbrändhet.

Folket borde kanske ha sex lite oftare så blir de inte så jäkla elaka och bittra, så de måste trycka ner andra??
:tummenupp

Forutsatter att jag bara raknar tiden da jag ar i samma landsanda som mitt stadiga poek.
Annars blir genomsnittet sa lagt att jag praktiskt taget ar munk :(

Jo,man har ju ett förhållande men man får ju fan va glad om man får 2ggr i veckan,hade jag bestämt så hade det iaf vart en gång om dagen iaf:banana :tuttar

Kia skrev:
2468026 Folket borde kanske ha sex lite oftare så blir de inte så jäkla elaka och bittra, så de måste trycka ner andra??
:tummenupp

En lapplisas vardag är väl att råka på sura elaka bilister, då måste det väl kännas lite extra skönt och få lite ola la när man kommer hem :)

Make love is a gift

En tjej som inte gillar att ha sex ofta blir en före detta tjej VÄLDIGT fort, Sex är mänsklig rättighet,

Dock kan det slå över åt andra hållet, ett ex som var översexuell gjorde mig less på sex, 2gånger per dag är bara önskvärt i början av ett förhållande man blir uttråkad och tappar lusten tillslut, Får säkert spö för detta inlägg:rolleyes:

Chii skrev:
2468681 En tjej som inte gillar att ha sex ofta blir en före detta tjej VÄLDIGT fort, Sex är mänsklig rättighet,

Dock kan det slå över åt andra hållet, ett ex som var översexuell gjorde mig less på sex, 2gånger per dag är bara önskvärt i början av ett förhållande man blir uttråkad och tappar lusten tillslut, Får säkert spö för detta inlägg:rolleyes:

inte spö men däremot några fråge tecken...

här ---> ????

kom igen, sex vill man ha så ofta man kan, blir aldrig tråkigt. det som kan bli tråkigt är förspelen... Aj då nu kanske jag får spö istället :)

:D :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...