hur och när?

TaRvId

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Thunderace -97 och Suzuki Freewind
Är verkligheten så jävlig att jag tidigt på våren måste hitta ledig dag från jobbet och boka upp mig på bankörning eller tillkommer det körningar vad tiden lider under säsongen eller finns det
"öppna dagar" som man som civil kan åka till och bara köra??
Jag behöver verkligen bandagar men kan inte hitta något bra. Jag har kört hoj i fem år, men sporthoj i bara 3 månader och jag har redan slutat utvecklas och alla säger att jag ska köra bana.....men HUR?!?!? Tips....tack.

Är verkligheten så jävlig att jag tidigt på våren måste hitta ledig dag från jobbet och boka upp mig på bankörning eller tillkommer det körningar vad tiden lider under säsongen eller finns det
Jag behöver verkligen bandagar men kan inte hitta något bra. Jag har kört hoj i fem år, men sporthoj i bara 3 månader och jag har redan slutat utvecklas och alla säger att jag ska köra bana.....men HUR?!?!? Tips....tack.

Det är väl bara att boka upp sig dom bandagar man är intesserad av på våren. Ju snabbare du bokar destå lättare måste det ju vara att få ledigt från jobbet?

Många banor har kvällskörningar, kolla på falkenbergs mk , gotland ring mfl så hittar du dagar det är öppet.
MtB:tummenupp

jag som går som tim konstullt tar gärna inte ledigt, fler helger är helt klart intressant

Nu finns det 2 nya dagar på sveriges bästa bana. Med möjlighet till instruktörhjälp om man vill ha det. 1/8 och 1/9, kolla www.humlansendurance.se

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph