Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Jag köpte en ny Yamaha i slutet av Maj och tänkte vara förutseende nog att boka in första service när jag hämtade ut den. Sagt och gjort. Fick en tid en dryg vecka efter köpet, den 1:a Juni. Ett par dagar innan så ringer dom från firman och säger att det är restade delar och att jag inte kan serva hojen det bokade datumet.
Får ett nytt datum mer än TRE VECKOR senare, den 19:e Juni. Nu till mitt problem. Jag har redan nu kört närmare 150 mil och det ser ut att bli bra väder i helgen. Hur pass mycket över kan man köra utan att dom sen kan komma och gnälla?
Ringde och skulle kolla men hon i bokningen hävdade att det var max 10 mil, och det tror jag inte ett skit på. Det suger att ha en ny hoj man inte vet om man vågar köra.
Får ett nytt datum mer än TRE VECKOR senare, den 19:e Juni. Nu till mitt problem. Jag har redan nu kört närmare 150 mil och det ser ut att bli bra väder i helgen. Hur pass mycket över kan man köra utan att dom sen kan komma och gnälla?
Ringde och skulle kolla men hon i bokningen hävdade att det var max 10 mil, och det tror jag inte ett skit på. Det suger att ha en ny hoj man inte vet om man vågar köra.
