Hur många är vi?

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Suzuki GSXR 600
Hur många är vi från skåne med omnejd på hoj? Jag tycker att jag möter en hel del på vägarna, så fram med er.Skriv gärna:tummenupp

För många!

Svälj gröten ffs!

Typiskt sådana kommentarer som vi Skåningar får höra till och från hela säsongen. Sen kommer "vintern" och vi får höra allt gnäll om dåligt väder och hur alla ska flytta till Skåne för att kunna köra mer MC. Inse att Skåne är härligt, speciellt våran dialekt:yoparty

Typiskt sådana kommentarer som vi Skåningar får höra till och från hela säsongen. Sen kommer "vintern" och vi får höra allt gnäll om dåligt väder och hur alla ska flytta till Skåne för att kunna köra mer MC. Inse att Skåne är härligt, speciellt våran dialekt:yoparty

Skåne är en av Sveriges bästa delar!

det va en skåning som ringde på min hoj, han fick ställa samma fråga 10 ggr innan jag fatta va han sa:D fullständigt obegripligt språk skånskan:pannkyss

det va en skåning som ringde på min hoj, han fick ställa samma fråga 10 ggr innan jag fatta va han sa:D fullständigt obegripligt språk skånskan:pannkyss

Synd om dig som är så narrow minded så du bara förstår egna bygdens språk ...
Dricker du bara mjölk från vissa kor också? :D

Synd om dig som är så narrow minded så du bara förstår egna bygdens språk ...
Dricker du bara mjölk från vissa kor också? :D

faktum kvarstår väl ändå:D sitter inte å ljuger direkt jag fattade inte vad han sa:huvet

haha.. gjorde lumpen där nere, åkte alltid på skit för man gjorde fel. hajade ju inte vad befälen gapa om! :huvet

Ett par stycken är vi allt.

Vilket är tur så resten av den svenska befolkningen kan få träffa lite redigt folk.:arsele

mej skåning, hej hej:hej

Ska faktiskt bli skönt att komma hem till Göteborg lite i sommar och köra i lite upp- och nerförsbackar...

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back