Hur kommer det sig

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
att man får för sig saker :va
Till exempel, jag kommer att rejsa i år med en ny kawa zx6rr, tror ni man är nöjd med den hojen.. :confused: Nej, varför? Inte den blekaste, det enda jag har i tankarna nu är, streetfighter, finns det nånting häftigare?..? :yoparty

Ja vad vill jag komma nånstans, vet inte riktigt, kanske att man aldrig är nöjd :kocko
Jaja nu känns det bättre med det ur världen, btw, om det e någon som har en lätt krokad zx9r till salu så pm:a gärna, billig ska den va :tummenupp

Kör nu så jävla hårt ni bara kan i sommar, å passa på att ta licens, bankörnig tar det mesta,

moi.

Mrlind skrev:
att man får för sig saker :va
Till exempel, jag kommer att rejsa i år med en ny kawa zx6rr, tror ni man är nöjd med den hojen.. :confused: Nej, varför? Inte den blekaste, det enda jag har i tankarna nu är, streetfighter, finns det nånting häftigare?..? :yoparty

Ja vad vill jag komma nånstans, vet inte riktigt, kanske att man aldrig är nöjd :kocko
Jaja nu känns det bättre med det ur världen, btw, om det e någon som har en lätt krokad zx9r till salu så pm:a gärna, billig ska den va :tummenupp

Kör nu så jävla hårt ni bara kan i sommar, å passa på att ta licens, bankörnig tar det mesta,

moi.

Hade det inte varit lättare och lagt ut en vanlig köpesannons? :rolleyes:

skoteridioten skrev:
Hade det inte varit lättare och lagt ut en vanlig köpesannons? :rolleyes:

jo säkert, om jag nu verkligen var ute efter en kawa, mer spontan tankespridning som gick till överdrift. :tungan

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!