Hur gör jag sporthoj större i webbläsaren?

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Är så otroligt litet att kolla på med denna upplösning som jag har på den bärbara. Hur zomar man eller ändrar på något vis?

Bifogat

• Namnlös.jpg
    Namnlös.jpg
    233.6 KB · Visningar: 144
Men nya Firefox 3.0 kan du hålla in Ctrl och skrolla med musen så zoomas hela siten in. Det är nog en bra lösning för dig. IE 7.0 har också denna funktion.

Ändra textstorleken. Visa-Textstorlek. Borde funka.

Ändra textstorleken. Visa-Textstorlek. Borde funka.

Användarnamnen och några saker till blir större men inte sidan liksom. Jag kan zoma och då blir de bättre men zomar jag för mycket blir inte hemsidan längre centrerad:(

Är anti firefox

iphone2-146.png

Last edited:
Du kan inte göra någonting åt det förutom att tjata på Swedie att anpassa sidan till 2000-talet...

Utan att vara det minsta dataguruaktig så måste jag säga att Firefox utklassar IE. Har iofs knappt använt IE de senaste åren, kanske har det blivit bättre..?

Utan att vara det minsta dataguruaktig så måste jag säga att Firefox utklassar IE. Har iofs knappt använt IE de senaste åren, kanske har det blivit bättre..?

Ser exakt likadant ut.

Jag installerade Firefox och denhär störande grejen som jag startade tråden för försvann ju i alla fall.

Ser exakt likadant ut.

Jag installerade Firefox och denhär störande grejen som jag startade tråden för försvann ju i alla fall.

Fint men nästa gång ändra skärm upplösnigen. (kontroll panel)

Ev så finns det en icon i tray dvs vid klockan men vet inte hur din data e inställd)

Töm cokies o temporära filer.

Då du kör med IE :)

Men nu fungerar det ju eller :rolleyes:

//Robin

Fint men nästa gång ändra skärm upplösnigen. (kontroll panel)

Ev så finns det en icon i tray dvs vid klockan men vet inte hur din data e inställd)

Töm cokies o temporära filer.

Då du kör med IE :)

Men nu fungerar det ju eller :rolleyes:

//Robin

Att byta upplösning är inte ett alternativ. På den bärbare finns det ett läge då det ser bra ut och det är full-hd 1980*1280 eller va det nu är. Den stationära är det inte lika jobbigt 1280*1024 men är ändå för litet om jag vill köra över det till tv.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti