Hur fan naiv får man vara?

Nog fan är det en nyttig läxa iaf.

Nästan lite överkurs.
Betydligt fler som skulle behöva något liknande.

De lär ju ha en historia som väldigt få i deras bekantskapskrets kommer ha.

Det kallas livet. Ta chanser och lev det. Ibland blir det tokigt. Andra gånger kan det bli hur ballt som helst.

Underskatta ej 19 åringars kunskap i vad de ger sig in i...
Överskatta ej Aftonbladets reporterkunskaper...
Underskatta ej det straff man kan få för idiotskap, oavsett land...

Skulle förvåna mig om de får fetestraff för ett brått de ej begått. Bara för att de skall dömas i ett sydeuropeiskt land behöver inte det betyda att rättssystemet där är korrupt eller korkat.

Ok att de var naiva nog att låta sig bjudas ner på resan, men att få kreditkort i handen att handla med?

Man vet inte hela historien bakom.
Så som det målas upp är det rätt illa men det ligger säkerligen en massa bakom som man inte vet.

De lär ju komma hem inom kort helt garanterat.

Alla blonda storbystade köpetjejer i svedala borde sättas på vatten och bröd för att dom fått ett köpakläderkort av nått nyrikt avskrap eller???

:confused:

Last edited:
Alla blonda storbystade köpetjejer i svedala borde sättas på vatten och bröd för att dom fått ett köpakläderkort av nått nyrikt avskrap eller???

Absolut inte. De förtjänar givetvis inte vatten och bröd. Tar mig dock i pannan över att det inte verkar finnas någon hejd på hur naiva dessa tjejer verkar ha varit.

Absolut inte. De förtjänar givetvis inte vatten och bröd. Tar mig dock i pannan över att det inte verkar finnas någon hejd på hur naiva dessa tjejer verkar ha varit.

Omogna är nog det som gäller och som Biturbo säger ett dåligt insteg i livet med hjälp av oengagerade föräldrar.

En omogen liten naiv gold digger.. jag tycker hon får lära sig av sina misstag.

Det känns som att jag känner till den typen av tjej allt för väl och kan faktiskt säga att hon med största säkerhet gjort sig förtjänt av upplevelsen.

En omogen liten naiv gold digger.. jag tycker hon får lära sig av sina misstag.

Det känns som att jag känner till den typen av tjej allt för väl och kan faktiskt säga att hon med största säkerhet gjort sig förtjänt av upplevelsen.
Skönt att du är fördomsfri iaf! :tummenupp

Curling och en stor portion naivitet som förklaring ligger väldigt nära till hands, ja.

Later som en hyfsad rimlig forklaring. Nu tycker mamman (?) till en av brudarna att Sveriges stat ska hjalpa flickorna...?

Annu en gang ska nagon annan losa idioter ur knipa de satt sig sjalva i. 19 bast ar gammalt nog att kunna ha en reasonable tankegang kring varfor en okand man skickar en pa shoppingrunda med sitt kreditkort!

Sen att man ar dum nog att leka Pretty Woman och svalja betet far man val sta som ett avskrackande exemplar for andra lika efterblivna vanner:tummenupp

Visst, leva livet och lara sig pa vagen ar val bra motto men tyvarr sa finns det idag valdigt manga fallgropar. Ska man da ut och "leva livet" bor man ha ratt mycket is i magen och en rejal portion av kritisk tankande. Annars gor man bast i att stanna vid sin mammas trygga tutte.

om tidningen ändå ska informera oss om denna viktiga händelse att två flickor, handla kläder olagligt, så kunde man väl åtminstone få veta vad dem handla? wtf

var det omedvetet hoppas jag att dem inte döms, medvetet så är det väl bara o ta smällen.

sorligt vad unga tjejer(och killar för den delen) går på för sorts lögner..... oavsett de är kära eller inte.. fan dagens ungdomar verkar ju helt tappade bakom en vagn. noll hjärna att tänka med själva saknas ju uppenbarligen. suck med stort S

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman