Hur fan kan man bli så här dum i huvudet?

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Satt och smurfade runt lite på Youtube och råkade på detta ljudklipp:

[YOUTUBE-ID]yAOUmAeyf5I[/YOUTUBE-ID]

Jag fattar inte hur en person kan bli så här jävla dum i huvudet.
Jag skulle gärna vilja veta vem det är...

Helt jävla sjukt! Vilka helt sinnessjuka människor det finns... Stackare som fick ta emot detta samtal.

För dom som låg bakom det här borde texten i din signatur tillämpas - helt klart!

"En del folk vore det nog barmhärtigast att helt enkelt avliva"

är det sant så är det fan helt sjukt...finns inte ord för vad jag hade gjort om det hade drabbat mig o jag hade fått tag i den skyldiga :mad:

men vad i helv... AS!:mad:

Helt jævla sjukt, hur fan ær en sådan individ funtad?! Vart så jævla førbannad nu så att jag vet inte vad, fy fan!

Nån snubbe ringer upp en familj och berättar att deras son (antar jag) har dött i en bussolycka. Familjen blir helt knäckta o börjar skrika m.m.

Fyfan, stackars människor. Man får rysningar av skriken & ångesten.

Hur kommer man ens på en sådan idé???

Håller med Henken skriken är hjärtskärande. Skulle bra gärna vilja veta vad dom har för motiv till det här.

Riktigt hemskt alltså.
Men är inte det som polisen avlyssnat sekretessbelagt? tycker det verkar skumt att det är helt öppet så man kan lägga ut det på internet :va

Edit: Det är något som luktar skumt här, kollat upp dom som lagt upp videon, dom har även 2 videor där dom skämtar om mordet på Engla och dom har videor om hur man begår självmord på bästa sätt så det är något som inte stämmer här.

Last edited:
Alltså jag tvivlar inte på att det har hänt, men det är själva avlyssningen, hur har man kunnat få tag i den? :va

Ok.

I ett fall där man har förövarens röst på band är det väl en glimrande och känd metod att lägga ut det i tex "Efterlyst" eller tex på Polisens hemsida. För att få in tips. Sedan har det väl som så mycket annat hamnat på YT.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti