kraschpuck
Ny medlem
jag undrar om man måste ta bort den lilla kåpan bakom, men den sitter fast med en stor plastskruv också .. huum, ngn som förstår ?
tack för svaar!!!
tack för svaar!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kraschpuck skrev:jag undrar om man måste ta bort den lilla kåpan bakom, men den sitter fast med en stor plastskruv också .. huum, ngn som förstår ?![]()
tack för svaar!!!![]()
Stoppsladd skrev:Vet inte vad du har för årsmod men det är väl ungefär samma/lika
Sitter en plastplugg som du skall trycka in mitten på. den är en slags låsning. Tryck in den en bit. du hör när det snäpper till sen kan du dra ut plastpluggen sen sitter den väl med 2 el 3 skruv i sidokåpan. sen kommer du åt baksidan av blinkersen som sitter låst med en metall bricka och en skruv på dom äldre och med nåt slag plast lås på dom nyare.
kraschpuck skrev:det är en 00 jag har!!. men ska genast ut o prova igen, för det är den där plastskruven jag inte fått bort ännu, men ska prova o trycka in den !! sen ska dom nya o snygga blinkerserna pååå![]()
tack för hjälpen![]()
Stoppsladd skrev:Obs tryck inte in hela plutten utan bara centrumet
Kolla noga så ser du hur jag menar.
men jag har fått bort dom nu iaf!!..
vad tycker du själv om din hojj??.. du har inte styrdämpare på din?.. jag är lite sugen på o skaffa en, finns begangnade till bra priserkraschpuck skrev:jag undrar ifall de är samma clips vi menar!!..men jag har fått bort dom nu iaf!!..
man fick skruva på dom samtidigt som att försöka hålla still den yttre delen av dom! sånna där som man trycker på i centrum har jag i bak därimot, på underatailen!! men nu ska jag till verkstan imorgon o fixa täckbrickor i aluminium, kan nog bli snyggt!
sen är de lite annat jag fixar med för att få en snyggare hojj!
vad tycker du själv om din hojj??.. du har inte styrdämpare på din?.. jag är lite sugen på o skaffa en, finns begangnade till bra priser
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |