hrc-kabelhärva funktioner

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
Måste jag köpa hrc tip-sensorn eller är det bara om man ska utnyttja tractioncontol? Finns funktionen att det bryter om hojen ligger ner kvar i hrc ecu:n?
orginal passar inte. bild på kontakterna(hona mot hona är inte rätt:krama)

Sen ska jag köpa tremostaten till hrc-kitet eller funkar orginal lika bra? har ju inga fläktar och lilla slangen från termostat huset till kylaren pluggad enligt anvisning.

om nån har hrc data-kabel till bra pris skicka pm

tacksam för svar -peter

Bifogat

• DSCI0280.jpg
    DSCI0280.jpg
    201.3 KB · Visningar: 81
Last edited:
Tiltsensor måste du ha... den funktionen finns ej i ecu:n. TC har egen givare å kontakt....

De blir till att köpa en hrc tilt... eller klippa å klistra...

Tiltsensor måste du ha... den funktionen finns ej i ecu:n. TC har egen givare å kontakt....

De blir till att köpa en hrc tilt... eller klippa å klistra...
Tänkte mest bara så funktionen finns kvar i programet att den bryter om hojen ligger.Prata med en kille som sa att funktionen var borta och att den bara angav bara typ lutningen på hojen till ecu:n.Men det låter konstigt att det skulle vara så. Antar att hrc-tilten visar mer exakt.Men orginal borde väl funka om man bara vill ha bryt funktionen.
-peter

Tänkte mest bara så funktionen finns kvar i programet att den bryter om hojen ligger.Prata med en kille som sa att funktionen var borta och att den bara angav bara typ lutningen på hojen till ecu:n.Men det låter konstigt att det skulle vara så. Antar att hrc-tilten visar mer exakt.Men orginal borde väl funka om man bara vill ha bryt funktionen.
-peter

Skulle tro de ja...

Var fick du tag på kabelhärvan?
jag har en polare som letar efter en till en 07 men jag hittade inget åt honom på Ebay.

Vi har kört utan termostat.
Tilten gör att du kan lägga ner mer med HRC innan den bryter.
Det finns ju dom som lägger ner så armbågarna tar i..

Er det noen som vet på hviklken side av framhjulet wheelie-sensoren til 09 HRC ledningsettet skal sitte?:va

Hrc

Bra priser från sidan du la upp, blir inte så mkt bättre än där, trust me, i know.

Är det nån som kan tala om hur quickshiftern ska kopplas in?Det är en esner.På hrc elshemat har kontakter för qs 12v/qs ad/gnd har inga papper på quickshiftern det enda jag vet är mellan villa av det 3 stiften jag får kontakt när den aktiveras.:va

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien