hos vem ska man bänka hojen?

Race me

Knuffar sig förbi!
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
Alla e sålda! (Lånar en sukka 1100). räknas det?
som rubriken låter hade tänkt mig malmö,lund området.

Du lär få lika många svar som det finns folk som känner någon med en bänk!

Men det finns bara en här nere i skåne som kan simulera fartvind och trycksätta din luft box!
Mp racing:tummenupp

Last edited:
Du lär få lika många svar som det finns folk som känner någon med en bänk!

Men det finns bara en här nere i skåne som kan simulera fartvind och trycksätta din luft box!
Mp racing:tummenupp
Här finns motsvarande tråd och enligt den ska du akta dig för MP Racing, det han gör gör han bra men det tar alltid en fruktansvärd tid och det är många som blivit halvt vansinniga på väntan utan besked.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=198410

Skulle jag valt själv skulle jag pratat med http://atomracing.se/
Den killens meritlista går inte av för hackor, kolla in motorn han har byggt själv.

"ATOM racing startade sin verksamhet 1998 i Luleå men sedan 2006 finns vi i Skåne, närmare bestämt 10km utanför Lund.

Verksamheten var från början inriktad på motorcykeltrimmning, effektmätning och inmappning av bränsleinsprutning i Dynojet bromsbänken samt tillverkning av turbogrenrör och kolfiberljuddämpare. På senare tid har tyngdpunkten legat mer på motorsimulering och motorkonstruktion.

Thomas Johansson som driver ATOM är flygtekniker på JAS och Viggen i grunden, år 2006 togs civilingenjörsexamen i Teknisk Design. Thomas doktorerar vid Lunds Universitet på framtida förbränningsmotorkoncept åt General Motors."

Last edited:
jojje1963 tror jag han heter, kolla igenom någon av hans trådar, har för mig att han har en tråd med bilder på sitt bänkrum,

Kan rekommendera MP Racing i Billesholm.

Han släpper aldrig iväg något som han inte är 110% nöjd med. Detta kan göra att det tar längre tid än hos många andra, men jag kan lova att det är värt att vänta.

Ska själv lämna dit min 1098 om någon vecka :)

En lite fundering angående det här med bänkningen.

Kan man skita i att ha lambda sonden monterad i hojen?
Jag ska bygga mig ett eget "helsystem" och tänkte skipa den extra vikten och felkällan med.

Har för mig att jag läst att lambdan bara är aktiv vid varv under 6000rpm

Och just det ja jag har en PowerComander i hojen så den borde väl endå "köra över" lambda sonden??

Eller är jag ute och seglar?

En lite fundering angående det här med bänkningen.

Kan man skita i att ha lambda sonden monterad i hojen?
Jag ska bygga mig ett eget "helsystem" och tänkte skipa den extra vikten och felkällan med.

Har för mig att jag läst att lambdan bara är aktiv vid varv under 6000rpm

Och just det ja jag har en PowerComander i hojen så den borde väl endå "köra över" lambda sonden??

Eller är jag ute och seglar?

Kom och tänka på en tjej på jobbet.
Hennes bilstereo strulade så hon körde in på Volvoverkstan och snackade med killarna där. Hon skulle försöka ge sken av att vara lite insatt och det lät såhär:
- Tjena grabbar. Stereon strular. Kan de va nåt med lambadasonden?

Kom och tänka på en tjej på jobbet.
Hennes bilstereo strulade så hon körde in på Volvoverkstan och snackade med killarna där. Hon skulle försöka ge sken av att vara lite insatt och det lät såhär:
- Tjena grabbar. Stereon strular. Kan de va nåt med lambadasonden?

Tala är silver tigga är guld

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...