hornet-stunthoj???

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
Husaberg 570 FE -09
Tjena! Funderar på o köpa mig en hornet o ha som bushoj o ev att lära mig stunta o ha skoj på. nu till frågan, funkar hornet 600 som stunt hoj? motorn e väl inga problem men hur håller ramen o räcker bromsarna ? Har inte hållit på med såna här hojar förut,så man känner sig rätt offside i sporthojs djungeln. Valet av hornet 600 e väl mest för att försäkringen e överkomlig o att dess motor verkar vara tillräcklig för att kunna busa med.Kom gärna med andra/bättre förslag ang hojval. finns det förresten stuntbågar/motorbågar att köpa till hornet eller måste man svetsa ihop sånt själv?
Mvh Johan

Jodå det är väl inga problem att använda den som stunthoj se bara till att köpa en -01 eller nyare då dem har uppside down gaffel, tycker min framfjädring är lite väl mjuk. bromsarna är helt ok dock skulle jag råda dig att köpa stålomspunnet:tummenupp Sen hur det är med pizza drevning till den vet jag inte, men det fanns inte så många olika drev storlekar att skaffa orginal.

annars är den snorbillig i försäkring och bra tryck i motorn.

/B

Jodå det är väl inga problem att använda den som stunthoj se bara till att köpa en -01 eller nyare då dem har uppside down gaffel, tycker min framfjädring är lite väl mjuk. bromsarna är helt ok dock skulle jag råda dig att köpa stålomspunnet:tummenupp Sen hur det är med pizza drevning till den vet jag inte, men det fanns inte så många olika drev storlekar att skaffa orginal.

annars är den snorbillig i försäkring och bra tryck i motorn.

/B

inte för att klaga men!!tror usd gaffeln kom på 03:ans model!!

tror att du blir nöjd me hornet, bra hoj tycker ja :tummenupp

ang hållbarhet så säger ja HONDA :rock

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back