Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite kluven, 900:an är lite mindre busig i motorkaraktären och går inte så mycket hårdare än 600:an.
För egen del hade jag köpt 900:an, men är det max lek och bus du är ute efter så är det 600:an som gäller.
Nja, jag tycker det är mycket lättare och wheelia med 900:an
det är det nog garanterat, speciellt på tvåan. en kille jag brukar köra med har skitsvårt för att få upp den på tvåan med sin 600, det är inga större problem med 900:an.
Jo jag har kört bägge med, men det var någon i denna tråd som skrev att 600 var bättre för lek och bus, kanske om man har turbo på 600:an
Nä köp 900 så kan du köra ifrån 600.
Jag var med på hondas provdag 2007 på anderstorp och 600an var fan mycket roligare för att inte säga snabbare både i kurvorna OCH på rakan!!
Pratar vi den gamla 600an så kan 900an vara roligare men den nya 600an är mycket roligare än 900an!
Kan man inte wheela 600an i tvåan ska man nog öva lite, den är mycket lättare att wheela än en cbr600rr.
Tveklöst roligare med 600an på kurvig väg och vid "aktiv" körning.
Ska du toura i europa köp 900an.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |