hoppla hoppla dockan

blom skrev:
kanske kan vara något för dig.. eller kanske inte nu när du har plastat klart
http://www.blocket.se/vi/6790902.htm?ca=8_s
har lagat det som går att laga och köpt en ny toppkåpa för 1000kr. så jag kom undan lite billigare ;)
den andra toppkåpan ska jag lappa ihop hjälpligt och köra med mitt enögda lyse när det är bankörning på g.
så det enda som saknas nu är ett nytt lyse, så håll gärna ögonen öppna efter ett.
:D

kan du inte köra med något projektorlyse av något slag då? eller är det orginal som gäller?

blom skrev:
kan du inte köra med något projektorlyse av något slag då? eller är det orginal som gäller?
jag ska ge den en helt orginallook (fast fränare) och så en enögd banvariant tänkte jag. projektorlyse är skitfult enl. min åsikt. speciellt på en gam-ninja som är stor som en finlandsfärja i fronten.

blom skrev:
har faktiskt inte sett någon variant på det.. men det brukar vara fult på alla hojar :)

Finns en del hojar som det passar på men för det mesta är orginal snyggast. Trots allt har en hel grupp japaner klurat fram och tillbaka för att hitta det snyggaste utseendet och så fel kan de väl inte ha.

blom skrev:
fast det är väl änd¨å ryssarna bättre på :banana
Om inte jag minns fel så har inga kosmonauter landat på månen. Rätt/fel?

PS Om du letar R6-grejer kan du gärna hålla ögonen öppna efter resterna av min hoj. Vore fint att få sätta dit en hojtjuv :machinegu :kulspruta

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon