Hoppla, eller så går det!

Jag undrar om det inte var så att de håll på med något annat bakom ratten och .... :tuttar :arsele :tungan

Jag måste nog hålla med, höll på krocka 2 ggr under en bilfärd här för nån vecka sen pga sånt..
Jäkla tjejer som ska distraheras :Bugar :tuttar

AleX skrev:
Jag undrar om det inte var så att de håll på med något annat bakom ratten och .... :tuttar :arsele :tungan

Det är nåt som inte står rätt till i tjejers huvuden när det gäller bilkörning(bland annat).
Det är bara en tjej som kan få simpel bilkörning till något världsproblem och så fort hon tror att hon tappat kontrollen ska man gräva ner huvet i sanden. Även en Lancia Y10 spitfire får hon till en McLaren F1 och när alla dessa 13hästkrafter visar sig ska man hålla för ögonen och styra rakt genom fönster eller grindar.

Förbud för utfärdande av körkort till damer :cool:

750RR - klart poppis idag bland tjejerna

Goodstuff skrev:
Det är ju tur att Mavve får köra bil i varje fall.

Av mina 8 bilar har jag krockat varenda en. Eller nästan iaf. Min volvo sprängde de ju i luften :( Det var inte jag :mattias
Min Nissan micra fick leva ett hårt liv de få månaderna den väl levde, jag avslutade dess liv mot en trottoarkant i för den bilen för hög hastighet. Sen rullade inte den mer.
Den fösta lånebilen jag hade första veckan jag hade Bkort råkade sidorutan krossas och pappa polis trodde vi var ett gäng rånare på flykt lr nåt.

Klart man kör ner till Malmö och letar efter en restaurang 4 på morgonen dagen man får sitt körkort.

Fast man kör INTE in genom skyltfönster :mattias Då e man fel på det.

750RR
hähä, en gång mosade vi en bil mitt på hälsobacken och gatstenar fullkomligt exploderade upp i luften ut över heeela vägbanan :D Alla i bilen fick cp-panik och sprang runt som stollar medans jag fick plocka gatstenar så de andra bilarna kunde passera :lol Skoj ska man ha.....

maverick_750rr skrev:
Av mina 8 bilar har jag krockat varenda en. Eller nästan iaf. Min volvo sprängde de ju i luften :( Det var inte jag :mattias
Min Nissan micra f

--edit--

fick plocka gatstenar så de andra bilarna kunde passera :lol Skoj ska man ha.....

Som sagt. Det är skönt att det finns mönsterbilister som du - till skillnad från alla kassa kvinnor i trafiken. :Bugar

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka