Hoodtröja

MoZkit0

Sugen
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
Yamaha FZ1-N (Inlöst)
Hej

Ni som har sporthoj hoodtröja, vilken storlek är passande för en normalstor pojk som mig på 22 år? Vill ju gärna få den över stället utan att den sitter äckligt tajt.

Tackar så mycket på förhand

//Myggan

Beror ju på om det är samma märke på tröjorna nu som innan. Min tröja är en M, och den sitter som en smäck. (Hade nog alltså behövt en L om den ska sitta bra över stället.)

Ta en stor.

jag har en S och den e perfekt :) du kan ju alltid prova den på onsdag innan gazzet (antar att du ska med?) och se om den är alldeles för skitliten eller bara lite skitliten? :hihi

jag har en S och den e perfekt :) du kan ju alltid prova den på onsdag innan gazzet (antar att du ska med?) och se om den är alldeles för skitliten eller bara lite skitliten? :hihi

Då har du nog inte samma märke på din som jag har på min. Min går precis att dra över axlarna...

kan man välja mellan olika märken? :brinnerup

beställde min nu i somras, vid midsommar. Så det kanske e dom "nya" storlekarna som jag har? eller? hehe

Hehe neej, men det blir ju inte alltid samma tröjor när Swedie beställer.. därför är de ju olika i storlekarna.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon