hong kong

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Ngn som köpt delar därifrån genom ebay ,, undrar lite om fraktider osv har beställt ett kåpset till hojen , då skulle frakt ta max 10 dagar kan man lita på det ?

Har köpt kåpglas och det gick fort iaf...
Vissa av dom som säljer kåpset målar ju dem efter beställning och då blir tiden lite längre. Man kan ju titta på vad tidigare kunder tycker på ebay, dom flesta brukar ju ha väldigt stor del nöjda (>99%).

Är också sugen på att slänga på ett kina-set, vilken lack tog du? Vad fick du ge? Vilken säljare?

lack blev röd svart o silver ,, sen fick jag ge 3900 med frakt. säljare har jag inte en aning om ,då min bror skötte kontakten osv , beställde några dagar före jul så man får hoppas man får det snart .. hade tänkt o köpa ett kraschset från ngc men de verkar ha tagit jul ledigt så då blev det ett Kina- set

lack blev röd svart o silver ,, sen fick jag ge 3900 med frakt. säljare har jag inte en aning om ,då min bror skötte kontakten osv , beställde några dagar före jul så man får hoppas man får det snart .. hade tänkt o köpa ett kraschset från ngc men de verkar ha tagit jul ledigt så då blev det ett Kina- set

Najs...
Jag är sugen på ett gul-blått corona-alstare-set... men har inte fått tummen ur ännu! Vore najs att höra om hur det passar och ser ut när du får det och även om du klarar dig undan avgifter i tullen!

Lycka till! :)

China, UK, och usa är dom ställen jag köpt saker till hojjen för 15k dom senaste månaderna.
På Ebay :yoparty

Last edited:
Frakt tider är lite olika, flygs grejerna så är det alltifrån 2 dar express från HK till ca en vecka. Går det med båt så är det ca 4-5 veckor.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage