Honda.....Tråden

Det här kan bli en stooor tråd om alla hänger på :D

Vad ska man jiddra om, äääh jag sänder en bild:

Bifogat

• eldstorm2.jpg
    eldstorm2.jpg
    129 KB · Visningar: 530
Här kommer en lite bild min blade som har några år på nacken...

Bifogat

• min blade 2003.jpg
    min blade 2003.jpg
    50.8 KB · Visningar: 512
Jaha, känner mig lite utanför när jag inte kan sätta in någon bild. Aja, ni ser min avatar, dock med orginalblåsen, inte som nu, helsystem :tummenupp

Marsipulami skrev:
Jaha, känner mig lite utanför när jag inte kan sätta in någon bild. Aja, ni ser min avatar, dock med orginalblåsen, inte som nu, helsystem :tummenupp

Lite OT men.. va de dej vi såg ida på mc-huset, mavves kompis??

SkorvKalle skrev:
Lite OT men.. va de dej vi såg ida på mc-huset, mavves kompis??

Japp, det var lilla jag du såg idag, Mavves polare. Men du har väl ingen Honda :D Men det kommer väl :tummenupp

Jag får väll lägga in en bild på Pärlan från dagarna innan jag skrapade henne.
Ready for race i depån på Sviestad

Bifogat

• sviestad 1 liten.jpg
    sviestad 1 liten.jpg
    82.6 KB · Visningar: 412
Marsipulami skrev:
Japp, det var lilla jag du såg idag, Mavves polare. Men du har väl ingen Honda :D Men det kommer väl :tummenupp

aaaahaa! kul o träffas! Har inga planer att köpa någon Honda, så ja får väl sluta skriva här nu :rodnar

SkorvKalle skrev:
aaaahaa! kul o träffas! Har inga planer att köpa någon Honda, så ja får väl sluta skriva här nu :rodnar

Tror du är välkommen att skriva här även om du inte äger en Honda "ännu"...

UrbanTiger skrev:
Du kan ju alltid titta in här och dräggla lite :hej
Postar du ord om tex. snygg, fräck, vill ha, cool eller liknande så får du dispans för postingar i fortsättningen :crash

När någon lägger upp en bild på en CRF450 eller en 03 Fireblade så kan dom orden komma till sin rätt :tummenupp

Min räcer

Å här är mitt bidrag till tråden.. En Fireblade -92 med yoshi-helsystem. Köpte den i våras och snart kört 1100 mil med den i sommar och är grymt nöjd med den.. Söker kraschkåpor + tank -92->99 till den innför nästa sommar (PM:a om det är någon som är har en uppsättning över?)

Bifogat

• imgp0991_www.jpg
    imgp0991_www.jpg
    123.7 KB · Visningar: 398
Last edited:
Back