Honda nsr!

Reyal

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha fz8-R 2014
Tjenare! jag tänkte fråga om ni kan säga något bra / dåligt om Honda NSR .. årsm 89-91.. bra topp / axx? ös på MVH

nille kan inte du säga något bra / dåligt om nsr då=) vore väldigt hjälpsamt.. och alla ni andra kan ju bli medlemmar på Moppenetforum och lära er lite forum rules=) haha

jag är fan medlem på MNF :näsblod :)

haha, aja.. Vad som är bra.. Typ det som Lundgren skrev på förra sidan :tungan

Går bra med ganska så fint botten drag ändå :) Och väldigt billiga reservdelar

Dåliga är väll effekten isåfall om man jämför med Mito eller RS..

Last edited:
H4:a:
Jo självklart, men det är dumt med massa trådar som är likadana?
Sök först - Fundera ut frågor på sånt som du inte hittar svar på. SEN gör du en ny tråd!

Och till er andra lökar, sluta spamma... :tungan

Btt.
Honda NSR är en helt OK maskin för en ganska billig peng. Prova att söka på tex youtube. Där finns säkert mängder av filmer på NSR:er. Alltid trevligt med film och ljud!

Lycka till! :tummenupp

okey;) men är det så att man skulle kunna rejsa lite bana med en nsr?

okey;) men är det så att man skulle kunna rejsa lite bana med en nsr?

Kan man väl göra med alla hojar? :va

Om vi pratar äldre NSR:er och äldre TZR:er, bör du välja NSR:en. Mer hoj för pengarna helt enkelt. Modernare, sportigare, fler hästar, snyggare(?), ungefär samma prisklass..

okej tack så mycket! verkar luta åt en NSR altså.. den verkar gå rätt bra om jag inte missförstått mig?

Jodå, går helt Okey och dom äldre har tillochmed lite mer hästar än dom nyare modellerna..

Jadu grabben, ett tips; Åk o provkör/bedöm båda märkena innan du köper någon. Jag stod också inför samma kval som dig, men jag fastnade slutligen för Hondan,o jag blev inte precis missnöjd:D

The Power of Dreams, FFS:yoparty

3017923 Jadu grabben, ett tips; Åk o provkör/bedöm båda märkena innan du köper någon. Jag stod också inför samma kval som dig, men jag fastnade slutligen för Hondan,o jag blev inte precis missnöjd:D

Så du valde mellan en NSR125 och en TZR125, fastnade för hondan och köpte en NS125R2?

Satt i samma läge, slutade med en (två :rolleyes:) TZR. Har dock provkört NSR lite mer ingående såhär i efterhand och tycker den är skönare för den är lite större. Men samtidigt känns TZRn lite busigt smidigare :) Är mest en smakfråga, tror jag valde rätt utifrån mina värderingar. Så prova båda innan du bestämmer dig!

3017972 Satt i samma läge, slutade med en (två :rolleyes:) TZR. Har dock provkört NSR lite mer ingående såhär i efterhand och tycker den är skönare för den är lite större. Men samtidigt känns TZRn lite busigt smidigare :) Är mest en smakfråga, tror jag valde rätt utifrån mina värderingar. Så prova båda innan du bestämmer dig!
Nu såhär i efterhand, rekommenderar du en tzr? :hihi

Jadu grabben, ett tips; Åk o provkör/bedöm båda märkena innan du köper någon. Jag stod också inför samma kval som dig, men jag fastnade slutligen för Hondan,o jag blev inte precis missnöjd:D

Det är lite svårt, då blir man ju en "oseriös" köpare.

Hondan är väl lite "plastigare" och därför mer svår mekad så jag personligen tycker TZR men så är jag väl lite partisk också...

Bärgren;Så du valde mellan en NSR125 och en TZR125, fastnade för hondan och köpte en NS125R2?

Ja!:D men Ursäkta mej, glömde 2:an:huvet ,pedant du skall vara doo:rolleyes:

125 Next; Det är lite svårt, då blir man ju en "oseriös" köpare

/ Varför? Jag sa bara att jag skulle återkomma, o jag var så välkommen så:) Jag köper ju inte en maskin av någon som tycker att man e osäriös bara för att man vill ha lite betänketid. Nee då skulle jag hellre vänt mig till någon annan o fortsatt leta:rolleyes:

Bärgren;Så du valde mellan en NSR125 och en TZR125, fastnade för hondan och köpte en NS125R2?

/ Varför? Jag sa bara att jag skulle återkomma, o jag var så välkommen så:) Jag köper ju inte en maskin av någon som tycker att man e osäriös bara för att man vill ha lite betänketid. Nee då skulle jag hellre vänt mig till någon annan o fortsatt leta:rolleyes:

Du vet att man kan citera inläggen?
Så slipper du sitta och skriva av dom..

"NS125R2H" om jag får be:7peta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...