Honda Monkey 125 Baja

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Hoj
13st Yamaha (och 5st Honda)
Det här skulle ju vara episkt fränt om det blir verklighet, och om man kan få avnjuta den i Europa.
Har startat ett separat sparkonto, så beställning sker samma dag som den släpps!
"Tårtsmulan" har gett grönt ljus....tror jag, så vi kör på det.

Lite högt kubiktal för mig, men den är så gullig så jag kan ändå inte låta bli!

2026_baja.png

Fake eller ej, håll utkik efter ursprungsmodellen istället. Så mycket gulligare/coolare oavsett :fakta

Baja.jpg

Ska även finnas Dakarinspirerat kåpset! :yoparty :crash :3freak :rofl

1992_honda_z50j-monkey-baja-africa-edition_dsc06482-75013.webp

Fan, en sån måste jag hitta till samlingen... :hihi

Ja, håller med om att ursprunget är gulligare, men den som jag hoppas blir verklighet - den går också att köra med på längre turer.
Hondas designavdelning måste lida av ett kraftfullt hjärnödem om man inte sjösätter konceptet.
Med enkla medel kan man ju förvanda en DAX 125 till "adventure", eller en MSX, så varför inte skapa all gubbars dröm genom en färdig produkt?
Den ligger på ritbordet, så jag hoppas att mitt sparkonto kan få dräneras inom kort...

DAX_Baja.png

Ja, håller med om att ursprunget är gulligare, men den som jag hoppas blir verklighet - den går också att köra med på längre turer.
Hondas designavdelning måste lida av ett kraftfullt hjärnödem om man inte sjösätter konceptet.
Med enkla medel kan man ju förvanda en DAX 125 till "adventure", eller en MSX, så varför inte skapa all gubbars dröm genom en färdig produkt?
Den ligger på ritbordet, så jag hoppas att mitt sparkonto kan få dräneras inom kort...

View attachment 518839
Den kommer nog aldrig är jag rädd men det finns gott om delar att köpa som förvandlar what ever grundämne till en Baja. Köp den bästa kina Gorilla monkey kopia du hittar och sätt på Baja lyse mm så är du nära iaf

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman