Honda CRM?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Vad ska man lägga för att få en hyfsad lite sliten 91ans 125 CRM?

Vill ha en moppe som är lätt att hålla igång och tycker de nya 4taktarna är rent löjliga, jag behöver inte åka strypt.

Har en på gång men han vill ha bud och jag vet fasen inte vad man ska betala, jag har fatta att det aldrig kom nåt värre i offroadväg direkt för gatan så de är kanske dyra.

Alternativt en Kawa KDX125 av samam årsmodell, värde c:a?
 
crm är perfekt hoj för det som är ny tycker jag.. hyfsat lättkörd, inte för vass för den ovane. En slitvarg så de håller rätt bra. För en crm ligger det väl mellan 10k-16k beroende på skick. Kan få billigare men då kan man inte lite på skicket. gav 10k för min och åkte på cylinderbyte redan efter 300-400 mil.
 
Ok så en 10-12 papp kan jag få räkna med då? lite småfix fixar jag.

Är cylindrarna nicasilbelagda så de inte går att borra?

har inte så bra koll på de, lätt metall. tror inte de går att borra. om du ska ha större så köp större. kostar nog lika mycket.
 
Jo måste jag bytra så fins ju italienska 170cc cyllar att köpa.

Jag gillar hojen iaf, men som sagt det är otroligt vad de behållit värdet så länge.
 
Jo måste jag bytra så fins ju italienska 170cc cyllar att köpa.

Jag gillar hojen iaf, men som sagt det är otroligt vad de behållit värdet så länge.

är nog billigare med 190cc athena. jo värdet står sig ju för att det är en fin maskin och håller
 
har också en Crm och jag har åkte en del i sommar och den funkar skapligt min är väldigt överdrevad så den är slö men räcker endå till för igges ktm :D

och ja gav 14 för min, och har för mej att Mr.Lundgren sa att de var nicilbehandlade...
 
hur långt har den gått?
Funkar allt?
vad är renoverat?

såhär i lågkonjunktur och vinterdvala så sjunker priset en del. är den i inte i toppskick hade jag försökt få ner den till runt 10. kanske lite mer.

mer orkar jag inte spekulera.

kolla blocket, vad är snittpriset? vad kan du tänka dig att betala? om 1+1 blir 2 så är det bara att lätta på lädret.
 
Jag tänkte mer om jag drar ur den, hur fort bör den gå 140 eller liggandes?

Småskit fixar jag ändå, den ska bara gå som transportfordon, men jag vägrara nedlåta mig tat köra 15hk 4T maskiner.

Give me som facts mao.
 
Jag tänkte mer om jag drar ur den, hur fort bör den gå 140 eller liggandes?

Småskit fixar jag ändå, den ska bara gå som transportfordon, men jag vägrara nedlåta mig tat köra 15hk 4T maskiner.

Give me som facts mao.




varför är alla så jävla fartkåta?

en hundratjugofemma är inget man åker fort med ändå.

men orginal toppar den väl 130 ungefär. men släng på en lättare drevning.... och det är fort. hojen blir 50 gånger roligare.

13/38-40 nånting är lagom. då toppar den runt 115-120
 
Köp min för 16k. Skiter fullständigt i allt vad finanskris heter, ba tjöööp den!
 
varför är alla så jävla fartkåta?

en hundratjugofemma är inget man åker fort med ändå.

men orginal toppar den väl 130 ungefär. men släng på en lättare drevning.... och det är fort. hojen blir 50 gånger roligare.

13/38-40 nånting är lagom. då toppar den runt 115-120

Som jag tolkade det så ville han veta för att skulle jämföra mot det eventuella köpobjektet. Toppar den mycket mindre så kan man ju ana att den är sliten, fast det beror ju givetvis på drevning också.
 
Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back
Top